Kylttiasiaa -osaisko joku auttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Meillä on ollu riesana se, että meidän tolppapaikalle ajetaan toistuvasti vaikka siinä lukee tolpassa että "varattu" ja vieraspaikat on erikseen selkeästi merkitty kissankokosin kirjaimin. Siis ei mikään tietty auto aja vaan millon mikäkin, ilmeisesti eivät tajua että se EI ole vieraspaikka vaan varattu paikka (tai sitte eivät välitä). Taas tänään oli joku vatipää siihen autonsa laittanu ja mä tässä rupesin miettimään että laittasin siihen autopaikan kohtaan kyltin että se on varattu. JOskus muutama viikko sitte näin jossain kaupassa, huoltsikalla tms kylttejä joissa oli erilaisia tekstejä. Yksi oli "emännän parkki.Muut autot rutataan" tai jotain sellasta. Nyt en vaan kertakaikkiaan muista missä mää niitä näin, sellasen laittaisin kun löytys.

Että tietääkö kukaan tai onko nähny tai olisko netissä jossain? Tiiän joo että googlettamalla vois löytyä mutta ku en jaksa |O

Jossain itsepalvelukirppiksillä on noita kyltti- ja julistejuttuja, siis että ovat aina myynnissä siellä. Oisitko sellasessa törmännyt? Sitten löytyy tällanen kuin peltikyltti.fi mistä löytyy kylttejä..

Meillä on ollu riesana se, että meidän tolppapaikalle ajetaan toistuvasti vaikka siinä lukee tolpassa että "varattu" ja vieraspaikat on erikseen selkeästi merkitty kissankokosin kirjaimin. Siis ei mikään tietty auto aja vaan millon mikäkin, ilmeisesti eivät tajua että se EI ole vieraspaikka vaan varattu paikka (tai sitte eivät välitä). Taas tänään oli joku vatipää siihen autonsa laittanu ja mä tässä rupesin miettimään että laittasin siihen autopaikan kohtaan kyltin että se on varattu. JOskus muutama viikko sitte näin jossain kaupassa, huoltsikalla tms kylttejä joissa oli erilaisia tekstejä. Yksi oli "emännän parkki.Muut autot rutataan" tai jotain sellasta. Nyt en vaan kertakaikkiaan muista missä mää niitä näin, sellasen laittaisin kun löytys.

Että tietääkö kukaan tai onko nähny tai olisko netissä jossain? Tiiän joo että googlettamalla vois löytyä mutta ku en jaksa |O

Nostalgiakuvat - kortit - magneetit - julisteet

Voisikohan teidän ongelma johtua siitä, että vieraspaikat ovat jo täynnä muita autoja ja sitten on ihan pakko jättää auto johonkin muuhun ruutuun ja teidän paikka on jotenkin sopivasti siinä hollilla?

Voisikohan teidän ongelma johtua siitä, että vieraspaikat ovat jo täynnä muita autoja ja sitten on ihan pakko jättää auto johonkin muuhun ruutuun ja teidän paikka on jotenkin sopivasti siinä hollilla?

No luulen että johtuu, mutta ei se oo mikään peruste mennä varatulle paikalle. TUohon kadunvarteen mahtuu kyllä kymmeniä autoja parkkiin,nytkin oli kadunvarsi tyhjä nii miksei sinne autoaan laittanu. Ei se tee kuin 10 metriä lisää kävelymatkaa mutta nää nykyihmiset on vissii nii laiskoja että se on liikaa. Tosi ärsyttävää kun tulee kotio ja huomaa että oma paikka on varattu niin alkaa sitte omaa autoa siirrellä takas kadun varteen kun ei muuallekaan saa laitettua. Ja sitte taas siirrellä takas omalle paikalle kun vatipää on ymmärtäny lähteä autonsa kanssa. Motittaisin jokaisen siihen menevän jos se onnistuis ilman että motitan sitte seinänaapurinkin auton :kieh:
Ajattelin että jos siinä olis selkeä iso kyltti niin se karsisi ainaki vahingossa parkkeeraajat, välinpitämättömiin se ei ehkä sekään tehoa. Betoniporsastakin oon jo miettiny, että siirtäisin meidän autopaikalle aina betoniporsaan kun itse siitä jonneki lähtee mutta ne possut on hiukka liian painavia :laugh:

Mä teettäisin (samasta paikasta, mistä saa ovikylttejä ja avaimia) sellaisen kyltin, jossa lukisi auton rekisteritunnus. Luulisin sen tehoavan kaikkein parhaiten. Ja sen jälkeen voisi soittaa poliisit (tosin tuskin tulevat) sakottamaan, jos väärällä rekkarilla pysäköity.

[QUOTE="Kisu";26570115]Mä teettäisin (samasta paikasta, mistä saa ovikylttejä ja avaimia) sellaisen kyltin, jossa lukisi auton rekisteritunnus. Luulisin sen tehoavan kaikkein parhaiten. Ja sen jälkeen voisi soittaa poliisit (tosin tuskin tulevat) sakottamaan, jos väärällä rekkarilla pysäköity.[/QUOTE]

Pitääpä laittaa vielä harkintaan tämäkin :D

Lappu tuulilasiin; "Tämä paikka on varattu, vie romusi muualle" ja/ tai joka kerta soittoa auton omistajalle että tulee siirtämään autonsa pois sun ruudusta.
Ethän sä oikeesti itse jätä autoasi muualle parkkiin siksi, että joku idiootti on vienyt sun paikan?? :O

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH??;26570132:
Lappu tuulilasiin; "Tämä paikka on varattu, vie romusi muualle" ja/ tai joka kerta soittoa auton omistajalle että tulee siirtämään autonsa pois sun ruudusta.
Ethän sä oikeesti itse jätä autoasi muualle parkkiin siksi, että joku idiootti on vienyt sun paikan?? :O

No pakkohan mun on autoni johonkin pysäköidä. Oon tähän asti aina laittanu kuvaamasi lapun auton tuulilasiin mutta ku joka kerta siinä on joku muu auto kuin on ollu edellisekerroilla. Tänään otin selvää auton omistajasta kun oisin soittanu sille ja sanonu että tulee siirtämään tai joku muu sen siirtää mutta omistajaksi hakukone ilmoitti Nordea rahoitus ja haltijaksi paikallinen sairaanhoitopiiri. En sitte oikein tienny mihin oisin soittanu siitä autosta. Ja kuten kirjoitin niin olisin motittanu sen auton jos se ois ollu mahdollista niin etten motita samalla muitakin. Mutta tuo parkkipaikka on sen kokoinen ja mallinen että oisin motittanu myös seinänaapurin auton samalla niin en viittiny tehdä niin.

Niin ja mulla on aiemmillakin kerroilla ollu huonoa tuuria kun oon yrittäny selvittää kenen auto on. Edellisestä autosta ku kyselin tietoja niin omistaja oli kans joku ihmeen pankki ja haltijan kohdalla oli vaan maininta "autolla useita haltijoita". Eipä voinu oikein soittaa kellekään sitte.

Yhteistyössä