T
tuettu loma
Vieras
Onko joku ollut ko. paikassa? Millainen on ja mitä yleensä on noilla tuetuilla lomilla ohjelmassa? Tänään tuli päätös, että päästään tuommoiselle. Tosi kivaa. Solaris-lomat on tää lomajärjestäjä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Ohjelma ei tosiaan ollut sama, mutta me koettiin saavamme ihan yhtä kiva ohjelma tilalle. Lapsille oli uimakoulu, katuliitutaiteilua, kankaanpainantaa ja piirtämistä, mä kävin rentoutumisharjoituksessa ja vesijumpassa useamman kertaa. Myös mies kävi yhtenä aamuna testaamassa vesijumppaa. Lisäksi mies kävi punttiksella, ei tosin ohjatusti, mutta sinne oltiin myös ohjattu salikierros järjestetty.
Lähin pankkiautomaatti on siinä parin kilsan päässä kaupalla. Kyllä sinne pienen päiväkävelyretken voi tehdä...ja aivan varmasti siellä oli joku autollinen, joka olisi kyydin tarvitsevalle tarjonnut, jos niikseen. Mekin tutustuttiin siellä yhteen perheeseen vähän paremminkin ja olisimme kyydin voineet automaatille tarjota.
Lapsiparkkia emme käyttäneet, koska alaikäraja oli muistaakseni 3v ja nuorimmaisemme oli alle tuon. Muistaakseni se ei ollut sidoksissa luentoon, mutta varmaksi en sano. Käytimme kyllä sitä leikki/pelihuonetta muutoin, sillä lapset tykkäsivät siitä kovasti.
Meillä oli huone, jossa oli parvisänky (jonne olisi mahtunut 2 lasta) sekä parven alla 2 tavallista sänkyä...lisäksi meillä oli vuodesohva, jonka sai levitettyä. Meillä 10v nukkui parvella, me vanhemmat sängyssä ja nuo pienet nukkuivat levitettävällä vuodesohvalla. Tosin jonkun yön oli pienet siinä meidän välissäkin, kun vähän jännitti.
Mutta teitäkö oli siis 5 hlöä ja nukkumapaikkana vain 2 sänkyä ja 2 hengen parvi? Minkä ikäinen nuorin oli?
Olisiko ollut mahdollista, että vanhemmat olisivat nukkuneet parvella ja lapset niissä sängyissä? Jos teillä ei siis ollut vuodesohvaa tms?
Harmi, ettei lomanne onnistunut. Mutta toivottavasti te nyt edes JOTAKIN saitte reissulta mukaanne elämysten, kokemusten tai yhdessäolon tiimoilta![]()
Ohhoh mitä juttuja. Ap siis kirjottelee. Itse muistelen, että nettisivuilla luki, että lastenhoitoa on 2x3h. Toivottavasti ei myöskään velvoita mua menemään millekään luennolle. Eihän siinä ois mitää järkee. Yh:na arvostaisin sitä, et saisin itsekseni hetken hengähtää. Plus toivottavasti ei oo mitkään mummot samalma vaan että ohjelma tosiaan olis ihan lapsiperheille tehty.
Onko toi pomppulinna-paikka ja kotieläinpiha jossain lähellä? Voiko niihin kävellä? Ei meillä ole autoa..
Kunpa ruoka ei myös loppuisi kesken. Ihan oma oletus on että kyllä myös iltaallla tulee saada masunsa täyteen eikä juomat saa loppua kesken.
Jännittävää.....
Ohhoh mitä juttuja. Ap siis kirjottelee. Itse muistelen, että nettisivuilla luki, että lastenhoitoa on 2x3h. Toivottavasti ei myöskään velvoita mua menemään millekään luennolle. Eihän siinä ois mitää järkee. Yh:na arvostaisin sitä, et saisin itsekseni hetken hengähtää. Plus toivottavasti ei oo mitkään mummot samalma vaan että ohjelma tosiaan olis ihan lapsiperheille tehty.
Onko toi pomppulinna-paikka ja kotieläinpiha jossain lähellä? Voiko niihin kävellä? Ei meillä ole autoa..
Kunpa ruoka ei myös loppuisi kesken. Ihan oma oletus on että kyllä myös iltaallla tulee saada masunsa täyteen eikä juomat saa loppua kesken.
Jännittävää.....