kylppärin lattia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitimamma76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitimamma76

Jäsen
28.04.2005
185
0
16
Miten teillä yksivuotiaat pysyvät pystyssä kaakelilattialla. Meidän tytön ei voi ollenkaan antaa kävellä märällä lattialla kylppärissä liukastumisvaaran takia. Onko kukaan ratkaissut. On pikkusen hankalaa kun pitää olla koko ajan tytössä kiinni, mutta välillä tarttis itse kaksi kättä esim kun ollaan yhdessä pesulla ja saunassa.

ehdotus...sellanen muovinen ritilämatto kattaen koko kylppärin ollut tuttavilla kätevä, niitähän ihan kivan värisinä/kuvioisin...vaikka vain hetkeksi. Lapsi voi turvallisesti taapertaa koko kylppärissä ja saa itse pesurauhan ym. Maksaa vaan tietysti jonkun verran...mutta onhan se lapsen turvallisuuteen panostaminen kannattavaa. Meillä taaperot istunut käskystä, kunnes on saanut omat pesut tehtyä. Leluja kylvyssä joilla läärää lämpimien suihkutusten alla paikallaan istuen...ja potalla istuu 1,2v välillä innoissaan hetken jos toisenkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 01:12 minä kirjoitti:
miten ne varpaat sitten saa pestyä jos on sukat jalassa? :whistle:

Meilläkin jo harkittiin sellaisen muoviritilikön hankkimista mut jarrusukkiin päädyttiin koska sen ritilän kuivaaminen yms sit tosi hankalaa eikä vesiä voi lattiallekaan jättää mätänemään. Meillä otetaan sukat lähtiessä sylissä pois ja pestään varpaat viimeisenä toisen pitäessä jo pyyhkeessä. On ollu paljon leppoisampaa saunoa!!!!!!!

Yhteistyössä