Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Meillä hedelmä- ja marjasoseet on syöty aina joko huoneenlämpöisinä tai jääkaappikylminä ja maistuneet ovat =) Ei kai niitä kukaan lämmitä
Katja87:[/b Mitä soijajogurttia annat noin pienelle? Miten mulla on sellainen käsitys, ettei soijaa saa antaa alle vuoden ikäiselle?
Saako ihan tosi antaa noita kaupan soijajuguja? ku tutun soijamaidolla oleva tyttö sai noita kaupan soijajuguja vasta 1-vuotiaana ku niissä on kuulemma liikaa vitamiineja yms vauvaikäiselleAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alpro soija-jugurtteja. Meil on korvikkeenakin tällä hetkellä Nutri-Soija.Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Meillä hedelmä- ja marjasoseet on syöty aina joko huoneenlämpöisinä tai jääkaappikylminä ja maistuneet ovat =) Ei kai niitä kukaan lämmitä
Katja87: Mitä soijajogurttia annat noin pienelle? Miten mulla on sellainen käsitys, ettei soijaa saa antaa alle vuoden ikäiselle?
Ravitsemusterapeutin ohje.Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Saako ihan tosi antaa noita kaupan soijajuguja? ku tutun soijamaidolla oleva tyttö sai noita kaupan soijajuguja vasta 1-vuotiaana ku niissä on kuulemma liikaa vitamiineja yms vauvaikäiselleAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alpro soija-jugurtteja. Meil on korvikkeenakin tällä hetkellä Nutri-Soija.Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Meillä hedelmä- ja marjasoseet on syöty aina joko huoneenlämpöisinä tai jääkaappikylminä ja maistuneet ovat =) Ei kai niitä kukaan lämmitä
Katja87: Mitä soijajogurttia annat noin pienelle? Miten mulla on sellainen käsitys, ettei soijaa saa antaa alle vuoden ikäiselle?
Ok no sitte, ku ne (nää mun tutut siis) käy vieläki TAYSin lasten allergiapuolella tän nyt jo 2-vuotiaan kanssa ja he ei niitä syöttänyt vauva-aikana ollenkaan (tays:n ohjeiden mukaan)..Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ravitsemusterapeutin ohje.Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Saako ihan tosi antaa noita kaupan soijajuguja? ku tutun soijamaidolla oleva tyttö sai noita kaupan soijajuguja vasta 1-vuotiaana ku niissä on kuulemma liikaa vitamiineja yms vauvaikäiselleAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alpro soija-jugurtteja. Meil on korvikkeenakin tällä hetkellä Nutri-Soija.Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:Meillä hedelmä- ja marjasoseet on syöty aina joko huoneenlämpöisinä tai jääkaappikylminä ja maistuneet ovat =) Ei kai niitä kukaan lämmitä