Kyllästynyt olemaan yksin parisuhteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkö??

Vieras
Onko muita? Meillä mies on ihan tosi paljon töissä, vapaa päiviä tyyliin 1pvä/2vko. Senkin ajan se on koko ajan jossain kavereiden kanssa. Ja sitten kun viimein tulee kotiin niin joku p...apää soittaa ja pyytää sitä johonkin, ja mä jään taas yksin kotiin lasten kans. Aina kun se ehtii kotona käymään niin joku soittaa ja taas mennään. Se ei oo varmasti koskaan ajatellu miltä musta tuntuu, eikä se tajua että mäkin tarviin sitä. Oon kyllä sanonu moneen moneen kertaan, mutta aina tulee sama selitys; pitäähän niitä kavereitakin ehtiä nähdä! Okei, ymmärrän tämänkin, mutta eikö sille puolisollekin pitäisi riittä muutenkin aikaa kuin vain nukkumiseen? kysyn vaan. Jos parisuhde on tämmöstä niin mulla on ollu ihan väärät ennakkoasenteet. Ja onse jopa joskus sanonu ettei jaksa aina vaan kattoo telkkaria mun kans sohvalla. Olen kyllä ehdottanu vaikka ja mitä mutta ei. Tänään mulla sitten iski se totuus päin naamaa, mä oon ukolle niin tylsä tapaus ettei se yksinkertaisesti HALUA viettää mun kans aikaa.. Kiitos kun sain avautua!

Meillä mies harvoin kotona,y-yrittäjä ku on.Sen kerran ku kotona on,ei halua tehdä mitään meidän kanssa.Eli ei jaksa....niinpä niin.Telkkarin edessä on tai sit läppärillä.Kolmas vaihtoehto puhelin ja neljäs sohva/sänky.Ei ulkoilla,ei yksinkertaisesti tehdä mitään yhdessä perheenä.Olen niiiiin tympääntyny tällaseen elämään että sitä ei usko!!!!!!
Ukollekko puhuu asiasta ni se kääntää tahallaan asiat niin että tarkotan mukamas ettei töissä voi käydä ku muutama tunti päivässä ja meidän kanssa pitäs olla suurin piirtein 24/7.
Tsiisus mä sanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuulostaa tutulta... meillä tosin toinen lapsi nukkuu vieressäni ja mies sohvalla. Joten ei niitä yöhetkiäkään ole. Itse jos joskus pyytää jotain esim.pusun niin ei... eilen olis niin haluttanut ittee mutta ei. Pää tuntuu räjähtävän välillä. Lapsukaisia kuitenkin kaksi ja kolmas tulossa (on se mies joskus sentään kotona käynyt) Mutta alkaa oikeesti täälläkin pikkuhiljaa tökkimään pahemman kerran. VITUTTAA oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjän avokki:
Meillä mies harvoin kotona,y-yrittäjä ku on.Sen kerran ku kotona on,ei halua tehdä mitään meidän kanssa.Eli ei jaksa....niinpä niin.Telkkarin edessä on tai sit läppärillä.Kolmas vaihtoehto puhelin ja neljäs sohva/sänky.Ei ulkoilla,ei yksinkertaisesti tehdä mitään yhdessä perheenä.Olen niiiiin tympääntyny tällaseen elämään että sitä ei usko!!!!!!
Ukollekko puhuu asiasta ni se kääntää tahallaan asiat niin että tarkotan mukamas ettei töissä voi käydä ku muutama tunti päivässä ja meidän kanssa pitäs olla suurin piirtein 24/7.

No just tällasta kans, mullakin ukko on yrittäjä. On se vaan niin p.erseestä kun ne ei tajua että niitä tarvittais!!! Naiset älkää koskaan pariutuko yrittäjän kans!!!

Alkuperäinen kirjoittaja myös yksin:
kuulostaa tutulta... meillä tosin toinen lapsi nukkuu vieressäni ja mies sohvalla. Joten ei niitä yöhetkiäkään ole. Itse jos joskus pyytää jotain esim.pusun niin ei... eilen olis niin haluttanut ittee mutta ei. Pää tuntuu räjähtävän välillä. Lapsukaisia kuitenkin kaksi ja kolmas tulossa (on se mies joskus sentään kotona käynyt) Mutta alkaa oikeesti täälläkin pikkuhiljaa tökkimään pahemman kerran. VITUTTAA oikeesti.

Kyllä meillä läheisyyttä on sillon illalla/yöllä, muutenhan tuo ukko ei oo koskaan kotona. Kyllä mä tahtosin sen kanssa jotain muutakin tehdä.. Musta tuntuu että mä vaan rakastan japalvon sitä ja se ottaa sen huomion mitä se tarvii:´(

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö??:
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjän avokki:

No just tällasta kans, mullakin ukko on yrittäjä. On se vaan niin p.erseestä kun ne ei tajua että niitä tarvittais!!! Naiset älkää koskaan pariutuko yrittäjän kans!!!

Minun ei ole edes yrittäjä mutta silti töissä melkeinpä jatkuvasti... aamulla lähtee 7 aikoihin ja tulee illalla joskus... 20-22 välillä et silleen... viikonloppuinakin töitä riittää... ja välillä myös kotona ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja myös yksin:

Meillä taas just päinvastoin,jatkuvasti vonkaamassa ja mua ei oikeesti kiinnosta ei!!!Just sen takia ku ei kerran muutenkaan yhdessä olla koskaan,kommunikaatiokin on mitä on...
Välillä tuntuu ettei enää tunne toista,niin paljon on poissa.
Kylmän linjan olen alottanu,en pahemmin puhele omista/lasten asioista,kysyttäessä vastaan.

Olen itse reilu 3- kymppinen yrittäjä nainen ja mieheni kommentit ja suhtautuminen kuullostaa juuri samalta kun nuo teidän kertomanne. Olettekohan te itse koskaan miettinut kuinka raskasta yrittäjän on elää parisuhteessa ihmisen kanssa joka kitisee eikä ymmärrä eikä tue tämän valitsemaa tietä. En minäkään jaksa harvoin kun olen kotona eli yöt, tehdä mieheni kanssa muuta kuin harrastaa seksiä ja nukkua.
Meillä ei ole lapsia. Varmasti nämä kirjoituksenne auttavat minua ymmärtämään miestäni paremmin mutta toivoisin ymmärrystä myöd toisinpäin. Joskus olen itse miettinyt olisiko yrittäjälle sopivin kumppani juurikin toinen yrittäjä?

Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä luonnostaan;29172396:
Olen itse reilu 3- kymppinen yrittäjä nainen ja mieheni kommentit ja suhtautuminen kuullostaa juuri samalta kun nuo teidän kertomanne. Olettekohan te itse koskaan miettinut kuinka raskasta yrittäjän on elää parisuhteessa ihmisen kanssa joka kitisee eikä ymmärrä eikä tue tämän valitsemaa tietä. En minäkään jaksa harvoin kun olen kotona eli yöt, tehdä mieheni kanssa muuta kuin harrastaa seksiä ja nukkua.
Meillä ei ole lapsia. Varmasti nämä kirjoituksenne auttavat minua ymmärtämään miestäni paremmin mutta toivoisin ymmärrystä myöd toisinpäin. Joskus olen itse miettinyt olisiko yrittäjälle sopivin kumppani juurikin toinen yrittäjä?

Juu varmaankin tai sit yrittäjän kannattas olla yksin eikä kahlita toista siihen vit.n vankilaan, jossa ollaan vaan palvelija ja panopuu.. jos sitäkään.

En pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa. Vastuu lapsista on molemmilla, jo pelkästään lasten takia en pystyisi. Ei se mene niin, että mies tulee ja menee miten tahtoo ja lapset jää äidin vastuulle. Kyllähän äideillä on yhtäläinen oikeus harrastaa ja nähdä ystäviä, joten eiköhän se ihan kohtuullista ole, että menoista sovitaan yhdessä, näin meillä ainakin tehdään. Puolin ja toisin.

'Hei, olisin menossa x, onks ok?'
'Käykö sulle, että menen huomenna x?'

Ja kyllä meillä rehellisesti sanotaan, jos toinen haluaa viettää yhteisen koti-illan, tai toivoo että toinen ottaa vetovastuun lastenhoidosta. Ja toisen toiveita tietysti kuunnellaan ja toimitaan sen mukaan. Mitä arkea se sellainen on, että toinen menee miten haluaa ja toinen sopeutuu!? Kuulostaa äärimmäisen huonolta parisuhteelta, teki pitkää päivää töissä tai ei. Parisuhde on kompromisseja, molempien tarpeet on tarkoitus ottaa huomioon.

Kuulostaa tosi ikävältä, mutta vielä surullisempaa toi taitaa olla teidän lasten kannalta? Jos sä näet miestä edes illalla/yöllä, mutta lapset ei senkään vertaa :/ Keskustelisin miehen kanssa ihan kunnolla ja rauhallisesti asiasta - jos mahdollista niin ilman riitelyä ja syyttelyä. Kertoisin miltä sinusta tuntuu ja miltä lapsista tuntuu. Yrittäisin miettiä asiaan jotain ratkaisua, toi ei selvästikään nyt toimi.

Sama täällä. Mies tekee töitä hullun lailla, raha on tärkeintä maailmassa. Päivät töissä, illat (jos on kotona) tekee töitä tai on puhelin kädessä sohvalla ja sitten nukkumaan. Ei puhuta, ei seksiä, ei mitään. Töitä ja nukkumaan. Lasten kanssa on jos käsken :( Yhdessä ei lomailla, hän lomailee kavereiden kanssa :(

teillä sentään miehet kotona ovat,itsellä mies reissutöissä tyyliin 1x kk:ssa kotona pe-su ja viikonloppuun saattaa kiilakeikka olla että ei nähdä montaa tuntia :( yhteistä ei ole kuin lapset ja pankkivelka

Meillä mies tekee paljon töitä, mutta on kaiken mahdollisen liikenevän ajan perheen kanssa. Kavereiden kanssa viettää myös aikaa, mutta jos jostain tinkii töiden takia, niin se on kaverit.

Haluaa olla minun ja lasten kanssa, antaa aikaa myös meille. On läsnä.

Kyllä nyt on vika miehen prioriteeteissa, ei töiden määrässä.

Yhteistyössä