Y
yksinkö??
Vieras
Onko muita? Meillä mies on ihan tosi paljon töissä, vapaa päiviä tyyliin 1pvä/2vko. Senkin ajan se on koko ajan jossain kavereiden kanssa. Ja sitten kun viimein tulee kotiin niin joku p...apää soittaa ja pyytää sitä johonkin, ja mä jään taas yksin kotiin lasten kans. Aina kun se ehtii kotona käymään niin joku soittaa ja taas mennään. Se ei oo varmasti koskaan ajatellu miltä musta tuntuu, eikä se tajua että mäkin tarviin sitä. Oon kyllä sanonu moneen moneen kertaan, mutta aina tulee sama selitys; pitäähän niitä kavereitakin ehtiä nähdä! Okei, ymmärrän tämänkin, mutta eikö sille puolisollekin pitäisi riittä muutenkin aikaa kuin vain nukkumiseen? kysyn vaan. Jos parisuhde on tämmöstä niin mulla on ollu ihan väärät ennakkoasenteet. Ja onse jopa joskus sanonu ettei jaksa aina vaan kattoo telkkaria mun kans sohvalla. Olen kyllä ehdottanu vaikka ja mitä mutta ei. Tänään mulla sitten iski se totuus päin naamaa, mä oon ukolle niin tylsä tapaus ettei se yksinkertaisesti HALUA viettää mun kans aikaa.. Kiitos kun sain avautua!