Kyllästynyt olemaan läski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut itseensä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut itseensä

Vieras
Nyt pitäisi saada itseä niskasta kiinni ja alkaa laihduttamaan, en jaksa/halua enään olla tälläinen ällölöllerö!
Pituus 169cm ja paino 96-98kg.
Mua ahdistaa ihan suunnattomasti oma ulkomuotoni, tuntuu vaan etten saa tehtyä mitään asian eteen. Mä pelkään jatkuvasti, että mun mies jättää mut koska oon niin kauheen näkönen, kuka nyt tälläistä jaksais kattella.
Synnytyksestä 5kk aikaa, ja nyt on alkanu todenteolla toi löllömaha v****taan!

Antakaahan neuvoja, mistä mun kannattaa alottaa?
Kuntosaliin tms ei ole varaa.
Mitä/miten pitäisi syödä?
En edes tiede mitä kysyisin :(

Kaikki neuvot/vinkit siis tervetulleita!

minä aloitin vaan vähentämällä ruokaa ja makeita. repsahduksia on mutta silti suunta alaspäin. rankkaahan tää on ja meinaa hermo mennä kun tekee makeita mieli.

Aloita vaikka lisäämällä liikuntaa, vauvan kanssa voi mennä vaunulenkille vaikka joka päivä. Samalla kiinnitä huomio ateriarytmiisi. Eli syö joka päivä aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Ja lounas sekä päivällinen kumpikin ihan oikeaa ruokaa, ei mitään voileipiä! Pidä kiinni siitä, että aina lautasellasi on vähintään puolet kasviksia. Juo vettä paljon, 2-3 litraa/pvä. Oletan, että imetät, niin tässä kohtaa ei varmaan paljoa muuta tarvitse. Pidä huoli, että syöt mahd. puhdasta ruokaa, eli itse tehtyä, ei mitään valmismössöjä.

Jos nämä ei ole kuukauden sisällä tehonnut, niin sitten kannattaa alkaa viilata pilkkua ja olla paljon tarkempi ruokavalionkin suhteen. :D Tsemppiä sinulle! Sinä pystyt siihen! Tule mukaan vaikka tonne kesäkuun kaventujien ketjuun, siellä saat vertaistukea. :D

[QUOTE="MaMa";26419486]Aloita vaikka lisäämällä liikuntaa, vauvan kanssa voi mennä vaunulenkille vaikka joka päivä. Samalla kiinnitä huomio ateriarytmiisi. Eli syö joka päivä aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Ja lounas sekä päivällinen kumpikin ihan oikeaa ruokaa, ei mitään voileipiä! Pidä kiinni siitä, että aina lautasellasi on vähintään puolet kasviksia. Juo vettä paljon, 2-3 litraa/pvä. Oletan, että imetät, niin tässä kohtaa ei varmaan paljoa muuta tarvitse. Pidä huoli, että syöt mahd. puhdasta ruokaa, eli itse tehtyä, ei mitään valmismössöjä.

Jos nämä ei ole kuukauden sisällä tehonnut, niin sitten kannattaa alkaa viilata pilkkua ja olla paljon tarkempi ruokavalionkin suhteen. :D Tsemppiä sinulle! Sinä pystyt siihen! Tule mukaan vaikka tonne kesäkuun kaventujien ketjuun, siellä saat vertaistukea. :D[/QUOTE]

Kiitos tästä!
Ateriarytmi on aivan persiillään, lounas jää usein kokanaan pois ja sitten juurikin niitä voileipiä tulee syötyä.. Veden juonti pitäisi opetelle, oon aina ollu tosi huono juomaan vettä. Itsetehtyä ruokaa kyllä syödään, edes jotain on oikeinkin :).
Imetä en.

Yhteistyössä