Kyllästynyt miehen juomiseen, huoh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta sinkku?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta sinkku?

Vieras
Ärsyttää nyt kesällä kun itse olen töissä, niin tuo mies (työtön) rellestää ja kittaa kaljaa/viinaa kavereittensa kanssa jopa 4 päivää viikossa. Ennen olen aloittanut jonkin sortin tappelun ja yrittänyt saada häntä vähentämään, mutta ihan turhaan. Nykyään ei jaksa enää ees suuttua, jotenkin alkaa vain turtumaan.
Ja uskon että se tuosta rauhoittuu syksyllä taas, mutta sinne on niiiin pitkä aika.

Äsken soitin hänelle että missä menee (ollu keskiviikosta asti kavereitten kanssa). Vastas että selvinpäin kaverin luona. Sano vielä että voitais kehittää jotain tekemistä tänään (hänelle se tarkottais kuitenkin vain nukkumista koska on ollu hereillä pari vuorokautta). Vastasin siihen että itse olin ajatellu vähä tuulettua nyt ku on kuitenkin perjantai. No eikö hän siitä sitten loukkaantunut. Ja mie juon siis suurinpiirtein 1-2krt/kk...

AAAAARGH!!!

*oli pakko avautua*

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24146532]Kaikista pahinta olisi että se joutus yksin työttömänä kykkimään.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Kaverit tuntuu olevan myös työttömiä ja kaljaan meneviä. Ei hyvä. Kun viihtyy vapaalla kavereiden kanssa, joilla ei kiirettä töihin niin eipä itselläkään ole painetta työnhakuun.

Ei todellakaan ole lapsia, onneksi :D
Ja osa sen kavereista on nyt kesälomalla töistä, osa amk-opiskelijoita ja osa tosiaan työttömiä.
Onhan se kiva että hänellä on kavereita, mutta miks ihmeessä yhtälö on AINA:
kesä + vapaa-aika = ryyppäämään

Ja kyllä, osaksi tämä harmittaa myös sen takia että itse olen töissä ja viikonloppusinkin väsähdän niin aikasin illalla että mistään hurjista juoma-illoista ei tule omalla kohdallani mitään. Olen siis vähän kade, mutta kyllä minusta tuo 4krt/viikko on kuitenkin aikas paljon... Tosin, "onneksi" taitaa hänen rahatilanne huonontua kovaa vauhtia tuolla menolla. Eikä hän (ainakaan vielä!) ole kehannu miulta vipata rahaa juomiseen.

olen kokenut saman, kyllä känniläinen aina kavereita löytää lisää ja lisää. ikuna ei tarvii yksin juoda. yritin saada lopettamaan mutta enhän minä voi pakottaa kotona oleen tämä on vapaa maa. yritin aikani kyllä. tätä jatkui ja löytyihän niistä baareista sitten muutakin seuraa ja mies häipyi kun piti kuukauden laskut maksaa. tililtä näkyi että oltiin maksettu vuokra, eli asunto oli jo hommattu naisen kanssa. ero oli lopulta helpotus, vihdoin mies meni omillaan ja toinen sai huolehtia hänestä. itse kun ajattelin pelastavani hänet pahalta maailmalta.

Jos juominen on tuota luokkaa nyt, eikä näe itse siinä mitään ongelmaa, niin ei se ainakaan siitä tule vähenemään. Jos mies ei puhetta ymmärrä, lähtisin kävelemään.

Yhteistyössä