Kylläpä kahvi maistuu hyvältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mä oon jotain vuoden verran ollu kokonaan juomatta kahvia ku ajattelin että jos kahvi pahentaa tota mahavaivaa. No eipä oo ollu siihen mitään vaikutusta. Kahvin sijasta oon juonu teetä.
N. vuoden verran on ollu hb alhainen, viime viikolla otetus verikokees 112. Rautaa en pysty syömään. No aamulla luin netistä jotta kahvi ja tee voi estää raudan imeytymistä. Mulla ei sit varmaan kahvi estä mutta ehkä tee estää... Aina ennen hb on ollu 140-150 ja kahvia oon juonu kakarasta asti.

Pääkin on ollu viime aikoina usein kipeä, varmaan johtuu tosta matalasta hb:sta.

Joten ajattelin ruveta taas juomaan kahvia. Äsken join ekan kupillisen ja en tosiaan muistanuet se maistuu noin hyvältä!

• Tykkää
Reactions: Onja
Mä en tykkää kahvista ja aina sitä kummastelen kun jotkut hehkuttaa kuinka hyvää kahvi on :D kyllä mä sitä juon, mut ei se hyvää oo. Mieluiten olisin kokonaan ilman muttei aina jaksa erikseen haluta itelleen muuta ku toiset juo kahvia.

[QUOTE="Sadie";29314825]Mä en tykkää kahvista ja aina sitä kummastelen kun jotkut hehkuttaa kuinka hyvää kahvi on :D kyllä mä sitä juon, mut ei se hyvää oo. Mieluiten olisin kokonaan ilman muttei aina jaksa erikseen haluta itelleen muuta ku toiset juo kahvia.[/QUOTE]

Mä oon tosiaan niin pienestä asti juonu kahvia että varmaan siksi on mun mielestä niin hyvää.

Nyt kyllä puutu huulet ja tuli pää entistä kipeämmäksi :confused:. Mutta tekee mieli ottaa toinenkin kupillinen... Uskaltaiskohan sitä?

Kai sitä uskaltaa :)

Mä oon huomannu, että kun juon kahvia vaikka kupillisen joka päivä ja sitten en juokkaan, mulla tulee aina pää kipeäksi. Vierotusoireita kai :D senki takia olis parempi olla kokonaa ilman.

joo hyvää se oli 2v sitten. sain aivan järkyn vatsataudin ja sen jälkeen en ole kahvia juonut. Aluksi kahvin hajukin teki pahaa nyt sen voi sietää mutta juomaan en enää pysty. Kaippa se kiintiö tuli täyteen kun 5v alotin aikoinaan.
Teetä ja teetä nykyisin juon ja ihmettelen miten ilman vierotusoireita pääsin kahvista eroon.

[QUOTE="Sadie";29314825]Mä en tykkää kahvista ja aina sitä kummastelen kun jotkut hehkuttaa kuinka hyvää kahvi on :D kyllä mä sitä juon, mut ei se hyvää oo. Mieluiten olisin kokonaan ilman muttei aina jaksa erikseen haluta itelleen muuta ku toiset juo kahvia.[/QUOTE]

Luopio.

Taidat olla melko tossukka!

Minä en tykkää kahvista ja sen myös sanon ihan vieraassakin kyläpaikassa, viimeksi olen juonut kahvikupillisen vuonna 1998 ja edelleen muistan miten pahalle maistui :(

Aika harva kahvi maistuu hyvälle.
En voi sietää kahviloitten kahvin makua, kun ne maistuu aina vaan pannun panemilta.
Perkolaattorikahvi on aina ihanan makuista.

Kesällä kun kävimme Saksassa, Tanskassa ja Ruotsissa, niin sieltä sai oikein hyvää, vaikkakin vahvaa, huoltsikkakahvia. Nam nam! Sellaisilla koneilla ne valmistettiin suoraan kahvimukiin. :p Sitä kahvia tuli oikeasti ikävä, saakohan Suomesta sitä mistään?!

Yhteistyössä