Kylläpä jäi paha mieli eilisestä kuntosali-esittelystä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Osallistuin netissä johonkin kilpailuun ja sitten kuntosalilta soittikin joku hemmo, että olen voittanut 25 euron arvoisen lahjakortin kuntosalille. Pitäisi vain ensin varata aika, että saisin tuon lahjakortin.

Eilen sitten menin salille ja esittelijä aloitti heti kauhean myyntipuheensa, kuinka mun nyt heti pitäisi liittyä salin jäseneksi. Hän piirsi käppyröitä ja kärtti, miksen liity. Kun sanoin, etten ainakaan kesäksi halua sitoutua mihinkään jäsenyyteen, mies kysyi vihaisesti, miksi edes tulin salille esittelyyn, ellen aio liittyä jäseneksi. Jotenkin tosi hyökkäävää. Mies myös kysyi, eikö mulla ole rahaa jäsenmaksuihin.

Törkeää oli myös se, että kun sanoin, että en aio liittyä, niin hän katsoi mua päästä varpaisiin ja vihjaisi, että "vielä ehtisit kesäkuntoon". Enkä todellakaan ole mikään ylipainoinen nytkään, mitat 170/57 eli painoindeksini noin 20.

Lopulta mies sitten sanoi, että okei, voit käytää tämän 25 euron lahjakortin myös kahteen tutustumiskertaan jumpissa, miltäs tämä kuulostaa. Sanoin, että se kuulostaa ihan kivalta, johon mies sitten alkoi nauraa ivallisesti, että "tottakai, kun tämä ei maksa sulle mitään".

Vitsit kyllä jäi paha maku tuosta esittelystä. Ihan kun olis jossain lomaosake-esittelyssä ollu, niin hyökkäävä asenne oli esittelijällä. Eipä tuollaisella tyylillä musta ainakaan jäsentä saada.

Minua kovasti ihmetyttää se että yleensäkin myyntityössä olevalta vaaditaan sinnikkyyttä ja ahneutta, minusta ne on juuri ne luotaantyöntävät piirteet, ei haluta mitään ikinä ostaakaan sellaiselta jankuttajalta. :whistle:

Yhteistyössä