Kylläpä mun lapsilla on huonosti asiat... :(

Esikoisella on Kuomat (hyi minua, häpeä!) ja Lassien haalarit (häpeä vielä enemmän). Ja kaiken lisäksi Lassiet on ostettu alennuksesta, että niistä ei olla edes täyttä hintaa maksettu... Pitäisiköhän ryhtyä sossun asiakkaaksi että saisi Reimat sun muut lapselle, niin tulisi parempi lapsuus. Viis niistä kotioloista, kunhan on merkkitavaraa... :ashamed: |O

*muoks. Siis Lassie Supratech, joka ei pidä missään tilanteessa ikinä kosteutta eikä muutakaan :whistle: *
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Esikoisella on Kuomat (hyi minua, häpeä!) ja Lassien haalarit (häpeä vielä enemmän). Ja kaiken lisäksi Lassiet on ostettu alennuksesta, että niistä ei olla edes täyttä hintaa maksettu... Pitäisiköhän ryhtyä sossun asiakkaaksi että saisi Reimat sun muut lapselle, niin tulisi parempi lapsuus. Viis niistä kotioloista, kunhan on merkkitavaraa... :ashamed: |O

*muoks. Siis Lassie Supratech, joka ei pidä missään tilanteessa ikinä kosteutta eikä muutakaan :whistle: *
Mun esikoisella on KIRPPUTORILTA ostettu Lassie, ja KIRPPUTORILTA ostetut Kuomat. Mitäs siihen sanot?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Esikoisella on Kuomat (hyi minua, häpeä!) ja Lassien haalarit (häpeä vielä enemmän). Ja kaiken lisäksi Lassiet on ostettu alennuksesta, että niistä ei olla edes täyttä hintaa maksettu... Pitäisiköhän ryhtyä sossun asiakkaaksi että saisi Reimat sun muut lapselle, niin tulisi parempi lapsuus. Viis niistä kotioloista, kunhan on merkkitavaraa... :ashamed: |O

*muoks. Siis Lassie Supratech, joka ei pidä missään tilanteessa ikinä kosteutta eikä muutakaan :whistle: *
Mun esikoisella on KIRPPUTORILTA ostettu Lassie, ja KIRPPUTORILTA ostetut Kuomat. Mitäs siihen sanot?
:eek: Kuinka sä kehtaat? :D
 
Mun lapsilla on asiat sitten joskus tosi hyvin, ja joskus huonosti.
Kun niillä on Reimatecciä ja Remua ja muita, mutta on myös Lassieta ja Seppälän toppapukua. On kirppistavaraa ja uutta. Kengissä on Kuomaa ja gorea ja kaikenlaista.
Tuo vasta kamalaa onkin, tuollainen ailahtelu...huipulta aallonpohjalle ja sitten taas takaisin. Lapsiraukkojen psyyke on taatusti ihan pilalla :'(
 

Yhteistyössä