Kylläpä mies yllätti... :)

• Viestiketjun aloittaja Tirppa
  • Ensimmäinen viesti
Tirppa
Otin mieheltä äsken suihin (otan aina perjantaisin, kun mies tulee kotiin ennen lapsen tarhasta hakua) ja imutin sitten oikein kunnolla ja miehen rakastamalla syväkurkkutekniikalla niin mies sai "näyteltyä" niin hyvin etten arvannut että loppu on jo niin lähellä ja mies tahallaan laukesi suuhuni tai oikeastaan kurkkuuni vaikka tietää etten pidä siitä (tai no pitäisin ellei se mällin maku oksettaisi minua).

No nyt mies vaan virnuilee ja nauraa ja on tyytyväinen itseensä. Lähti iloisena hakemaan lasta tarhasta...

oih
ihanaa............................................................................................................................................................................................................................................

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihana :D muut harrastaa saunan jälkeen lauantaina, niin teillä on perjantai suihinottopäivä :D
Joo näin on :)

Tuo on muuten oikeasti hyvä konsti pitää mies tyytyväisenä, ollut meillä jo vuoden verran käytössä. Tietää varmasti aina tuolloin suuseksiä saavansa niin jo viikolla tuosta aina puhelee ja perjantaita kohti tahti vaan kiihtyy ja perhantaina lähtee aamulla aina lähes lauleskellen töihin.

Mies itse sanoo, että viikonloppu alkaa parhaalla mahdollisella tavalla :)

-
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihana :D muut harrastaa saunan jälkeen lauantaina, niin teillä on perjantai suihinottopäivä :D
Joo näin on :)

Tuo on muuten oikeasti hyvä konsti pitää mies tyytyväisenä, ollut meillä jo vuoden verran käytössä. Tietää varmasti aina tuolloin suuseksiä saavansa niin jo viikolla tuosta aina puhelee ja perjantaita kohti tahti vaan kiihtyy ja perhantaina lähtee aamulla aina lähes lauleskellen töihin.

Mies itse sanoo, että viikonloppu alkaa parhaalla mahdollisella tavalla :)
Vähästäpä sun miehesi tyytyväinen on. Suihinotto kerran viikosssa =D

Yhteistyössä