kylläpä kysiin on avoinna nyt sairaanhoitajan paikkoja

äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Niimpä niin, nyt olis jonkun pätkätyöläisen tosi hyvä mahis saada vakkaripaikka.
Kuinka moni pätkäläinen haluaa tänä päivänä vakituiseen työsuhteeseen? Keikkatyöllä tienaa paremmin ja saa tehdä töitä siellä, missä tykkää.

manhattan
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:
hitsi kun olis sairaanhoitaja!hakisin työtä heti...
lähihoitaja vaan olen!joskus sit luen itseni sairaanhoitajaksi..kun lapset isoja ja vara opiskella...
asiasta viidenteen, kuopiossa alkaa työvoimakoulutus, lähihoitajasta sairaanhoitajaksi koulutus :wave:
onks tollanen koulutus uusi juttu?vai onkohan niitä muuallakin?kauanko kestää?
hitsi kun asun niin kaukana, hämeenlinnassa!

lähihoitaja vaan olen!joskus sit luen itseni sairaanhoitajaksi..kun lapset isoja ja vara opiskella...
asiasta viidenteen, kuopiossa alkaa työvoimakoulutus, lähihoitajasta sairaanhoitajaksi koulutus :wave:
työvoimasivustolla www.mol.fi ja katot sieltä työvoimakoulutukset ja laitat hakusanaksi hämeenlinna. kannattaa viikottain katsoa työvoimakoulutuksen tarjonta. :wave:
jos ei muuta niin anna palautetta työvoimatoimistolle et järjestäisivät :)

vieras
Ei ole uusi juttu ja niitä on muuallakin.

vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Niimpä niin, nyt olis jonkun pätkätyöläisen tosi hyvä mahis saada vakkaripaikka.
Kuinka moni pätkäläinen haluaa tänä päivänä vakituiseen työsuhteeseen? Keikkatyöllä tienaa paremmin ja saa tehdä töitä siellä, missä tykkää.
no kyllä mä ainakin otan 100 kertaa mielluummin vakkari paikan kuin pätkä suunia teen.

Yhteistyössä