Kuinka moni pätkäläinen haluaa tänä päivänä vakituiseen työsuhteeseen? Keikkatyöllä tienaa paremmin ja saa tehdä töitä siellä, missä tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Niimpä niin, nyt olis jonkun pätkätyöläisen tosi hyvä mahis saada vakkaripaikka.
asiasta viidenteen, kuopiossa alkaa työvoimakoulutus, lähihoitajasta sairaanhoitajaksi koulutus :wave:Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:hitsi kun olis sairaanhoitaja!hakisin työtä heti...
lähihoitaja vaan olen!joskus sit luen itseni sairaanhoitajaksi..kun lapset isoja ja vara opiskella...
www.mol.fi ja hakusanaksi kuopio :wave:Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:hakukielto ja saarto alkaa 22. pvä. mutta sehän koskee vain tehyläisiä.
en minä kyllä kyssin sivuilla nähnyt yhtäkään avointa työpaikkaa..
onks tollanen koulutus uusi juttu?vai onkohan niitä muuallakin?kauanko kestää?Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:asiasta viidenteen, kuopiossa alkaa työvoimakoulutus, lähihoitajasta sairaanhoitajaksi koulutus :wave:Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:hitsi kun olis sairaanhoitaja!hakisin työtä heti...
lähihoitaja vaan olen!joskus sit luen itseni sairaanhoitajaksi..kun lapset isoja ja vara opiskella...
työvoimasivustolla www.mol.fi ja katot sieltä työvoimakoulutukset ja laitat hakusanaksi hämeenlinna. kannattaa viikottain katsoa työvoimakoulutuksen tarjonta. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:onks tollanen koulutus uusi juttu?vai onkohan niitä muuallakin?kauanko kestää?Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:asiasta viidenteen, kuopiossa alkaa työvoimakoulutus, lähihoitajasta sairaanhoitajaksi koulutus :wave:Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:hitsi kun olis sairaanhoitaja!hakisin työtä heti...
hitsi kun asun niin kaukana, hämeenlinnassa!
Ei ole uusi juttu ja niitä on muuallakin.Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:onks tollanen koulutus uusi juttu?vai onkohan niitä muuallakin?kauanko kestää?Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:asiasta viidenteen, kuopiossa alkaa työvoimakoulutus, lähihoitajasta sairaanhoitajaksi koulutus :wave:Alkuperäinen kirjoittaja manhattan:hitsi kun olis sairaanhoitaja!hakisin työtä heti...
hitsi kun asun niin kaukana, hämeenlinnassa!
no kyllä mä ainakin otan 100 kertaa mielluummin vakkari paikan kuin pätkä suunia teen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Kuinka moni pätkäläinen haluaa tänä päivänä vakituiseen työsuhteeseen? Keikkatyöllä tienaa paremmin ja saa tehdä töitä siellä, missä tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Niimpä niin, nyt olis jonkun pätkätyöläisen tosi hyvä mahis saada vakkaripaikka.