kylläpä joku persu on taas kuntoutunut päätään aukomaan

vierailija
On tainnut mennä tunteisiin oikein kunnolla. En ymmärrä, miten jotain hallitusta ja niitä ihmisiä siellä voi oikein vihanta. Ellei toi persujen räksyttäminen ole kolahtanut oikein kunnolla. Sattumaa, että ensimmäinen hallitus, jota vihaat, koostuu pääasiassa naisista? Vai oletko sen ikäinen, että kuvittelet vielä koko loppuelämän ha ihmiskunnan kohtalon kulkevan näillä urilla?
Hallituksia tulee ja menee, elämä jatkuu. Näin se on ollut aina ja tulee tulevaisuuudessakin olemaan.
Hyvin puhuttu!
 
vierailija
päätään aukomaan ja haukkumaan krista kiurua lehmäksi, joka ei tuota maitoa ja joutaa teuraaksi
Miten niin taas? Tämähän on kuukausia vanha juttu, joka on vain sopivasti säästetty nostettavaksi vaalien alla esiin. Persujen vastustajien loukkaantuminen kun tuntuu olevaan taas aika tarkoitushakuista. Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin ja olen shokissa. Teen asiasta julkisen heti ensi vuonna!

Itse persun kommenttihan oli täysin idioottimainen. Niin idioottimainen, että itse olisin mielipiteeni siitä kertonut heti asian tultua tietooni. Mutta minä olenkin suoraselkäinen perussuomalainen.
 
Deleted member 149094
Miten niin taas? Tämähän on kuukausia vanha juttu, joka on vain sopivasti säästetty nostettavaksi vaalien alla esiin. Persujen vastustajien loukkaantuminen kun tuntuu olevaan taas aika tarkoitushakuista. Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin ja olen shokissa. Teen asiasta julkisen heti ensi vuonna!

Itse persun kommenttihan oli täysin idioottimainen. Niin idioottimainen, että itse olisin mielipiteeni siitä kertonut heti asian tultua tietooni. Mutta minä olenkin suoraselkäinen perussuomalainen.
Niin että persut saa haukkua muita, kun tekee sen piilossa vaaleilta, mutta muilta asian esiin nostaminen on enemmän väärin?

Sitä parempaa haukkumista?
 
vierailija
Niin että persut saa haukkua muita, kun tekee sen piilossa vaaleilta, mutta muilta asian esiin nostaminen on enemmän väärin?

Sitä parempaa haukkumista?
Koska tiedän sinun olevan trolli, en tällä kertaa hauku sinua tyhmäksi. Mutta kommenttisi on täysin idioottimainen. Se sisältää lähinnä tahallista väärinymmärtämistä ja tarkoitushakuista vääristelyä. Jatka samalla tiellä, niin hyvä tulee (y).
 
vierailija
Koska tiedän sinun olevan trolli, en tällä kertaa hauku sinua tyhmäksi. Mutta kommenttisi on täysin idioottimainen. Se sisältää lähinnä tahallista väärinymmärtämistä ja tarkoitushakuista vääristelyä. Jatka samalla tiellä, niin hyvä tulee .
Miksi sinun mielestäsi tuollaista törkypuhetta saisi tuoda esiin? Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos ehdokas, jota olen ajatellut äänestää, kirjoittaisi moisia. Jäisi äänestämättä.
 
vierailija
Miksi sinun mielestäsi tuollaista törkypuhetta saisi tuoda esiin? Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos ehdokas, jota olen ajatellut äänestää, kirjoittaisi moisia. Jäisi äänestämättä.
Kas näin: "Itse persun kommenttihan oli täysin idioottimainen. Niin idioottimainen, että itse olisin mielipiteeni siitä kertonut heti asian tultua tietooni. Mutta minä olenkin suoraselkäinen perussuomalainen."
 

Yhteistyössä