Kyllä viimeisillään oleva nainen on naurettava..

.. Ja varsinkin nainen jonka laskettu aika meni jo :D Miksei niitä vieraita käy meillä nyt kun minä siivoan ja siivoan ja siivoan ja siivoan... LOPUTTOMASTI. Siivoan jo puhtaita paikkoja vain sen takia että saan siivota ja saan ajan kulumaan :LOL: Naurettavaa ja typerää jo omastakin mielestä. Pakkomielteistä jopa. Niin ja se laskettu aika oli eilen.
 
vieras
Vitsit, onhan toi naurettavaa: jos sulla on niin hyvä olo, että voit siivota, niin tee nyt herrajjumala jotain mielekkäämpää kuin neljän seinän sisällä siivousharjoitteita. Käy kirjastossa, käy kävelyllä, mene vaikka kahvilaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos teiltä kerran siivottava loppuu, mä voin kertoa osotteen, johon saat tulla jatkamaan. =)

Synnytyksestä vuosi ja on kummasti tuo siivousinto karissut... :LOL:
:LOL: Kyllä meillä siivottavaa on tähän asti riittänyt mutta kun ma viimeksi siivosin suursiivouksen niin ei oikein nyt meinaa olla. Mutta tähän asti on riittänyt, tuo kuopuksen syntymä yli 3v sitten kyllä karisti ne siivousinnot kans toviksi pois :LOL:
 
:LOL: Meillä kanssa esikko ilmoitti tulostaan yöllä. Edellisen päivän kulutin 6 tuntia siivoamalla. Laitoksella kätilö kysyi mites päivä meni. Sanoin siivotessa oikeen kunnolla, kätilö naurahti. No eipä oo ihme, että täällä sitten olette
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vitsit, onhan toi naurettavaa: jos sulla on niin hyvä olo, että voit siivota, niin tee nyt herrajjumala jotain mielekkäämpää kuin neljän seinän sisällä siivousharjoitteita. Käy kirjastossa, käy kävelyllä, mene vaikka kahvilaan...
Ei mua haittaa, kyllä tää ihan mielekästä sinällää on, ainut vaan että illalla tuo puoliraato selkä voi jo vähän ottaa yhteistyösopimustaan (taas) irti, mutta ei auta, ne on hormoonit jotka vie. Ei siinä auta kun vikistä ja mennä perässä :LOL:
 

Yhteistyössä