Kyllä teidän täytyis nyt kaupan kassalla huomioida, että

kun painatte siitä tupakkakoneesta ne tupakka-askinne, niin että ne ei mene edellisen tai seuraavan asiakkaan ostoksien sekaan! :kieh: En minäkään maksata teillä ostoksiani, joten pitäkää ne askit omalla puolellanne!!
 
kukin tyylillän
Otat ne röökit ja ojennat ne kassahenkilölle. Sanot, että nää oli mun ostosten seassa, mä en halua ostaa näitä. Painelkoon uudet tupakat uudelleen omien ostostensa sekaan.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";24345094]Juu, mä en kanssa ymmärrä mikä helvetin kiire se on näpyttää sitä röökikonetta ennen kun on omat ostokset siinä kohdilla, murrrr...[/QUOTE]

Sillä laitteella voi välillä kestää tosi kauan tulostaa ne askit, että sitten taas se paketti saattaa tipahtaa sille seuraavalle asiakkaalle. Uskon kyllä, että suurin osa osaa siirtää sen askin omien ostostensa sekaan, että liekö sillä nyt niin väliä, että minne se aski tipahtaa. :)
 
Rodukka
Voisit myös olla fiksu ja antaa palautetta kauppaan eli laitteen omistajan/haltijan puoleen: Heidän suunnaltaan pitäisi olla toimivat laitteet, jotteivät aiheuta virheellisesti tilannetta, jossa joutuisit makselemaan toisten ostoksia.

Onneksi olkoon! Harvalla on niin vähän ja pieniä murheita, että viitsisivät tällaisesta sen aloittaa. Sinä olet sellainen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillän;24345129:
Otat ne röökit ja ojennat ne kassahenkilölle. Sanot, että nää oli mun ostosten seassa, mä en halua ostaa näitä. Painelkoon uudet tupakat uudelleen omien ostostensa sekaan.
Katos mä en kyttää siinä toimettomana kun myyjä vetelee tuotteita, vaan mä menen PAKKAAMAAN. Mulle kun ei tule yllätyksenä se, että ne kamat täytyy saada siitä hihnalta poiskin. Että ihan vaan asianomaiset huolehtikoon, että ne tupakat on omalla puolella!
 
"vieras"
Niin siis voi kauhia sentäs, ai että. Kyllä nyt rouva Björnin kauppareissu koki taas karmaisevan lopun kassajonossa, kun joku kehetasi tulla käyttäytymähän väärin arvon Björnin mielestä.

Ai että. Tässä sulle Kontio: :hug:
 
"vieras"
Voi, joutuiko Björn maksamaan jonkun muun röökit. Heh. Katsoisit tarkemmin mitä sinne kasseihisi pakkaat, ettei tarvii sitten jälkikäteen inistä, että nyyh nyyh, maksoin jonkun toisen tupakat.
 
Voisit myös olla fiksu ja antaa palautetta kauppaan eli laitteen omistajan/haltijan puoleen: Heidän suunnaltaan pitäisi olla toimivat laitteet, jotteivät aiheuta virheellisesti tilannetta, jossa joutuisit makselemaan toisten ostoksia.

Onneksi olkoon! Harvalla on niin vähän ja pieniä murheita, että viitsisivät tällaisesta sen aloittaa. Sinä olet sellainen :)
Se myyjä ei voi kyllä millään tietää, kenelle ne askit kuuluu, enkä aio vaatia kaupan puolelta, että myyjien tulisi osata ajatustenlukua. Kyllä se on ihan se tupakkaa polttava asiakas, joka painaa siitä masiinasta, ja jonka pitää huolehtia että tupakat pysyvät omien ostoksien mukana.
 
ok
No niin! Just viimeksi kaupassa käydessä löysin hihnalta banaanieni päältä röökiaskin! Seuraava jonottajakaan ei tunnustanut haluavansa sitä, edelliseltä en kysynyt, olisi kuitenkin halunnut kiilata mut maksaakseen sen :kieh:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24345153:
Katos mä en kyttää siinä toimettomana kun myyjä vetelee tuotteita, vaan mä menen PAKKAAMAAN. Mulle kun ei tule yllätyksenä se, että ne kamat täytyy saada siitä hihnalta poiskin. Että ihan vaan asianomaiset huolehtikoon, että ne tupakat on omalla puolella!
No ehkä siinä pakatessakin huomaa että tuli jotain ylimääräistä, ja voi silloin sanoa kassalle joka IHAN varmasti vähentää ne sun kauppalapusta
 
[QUOTE="vieras";24345173]Voi, joutuiko Björn maksamaan jonkun muun röökit. Heh. Katsoisit tarkemmin mitä sinne kasseihisi pakkaat, ettei tarvii sitten jälkikäteen inistä, että nyyh nyyh, maksoin jonkun toisen tupakat.[/QUOTE]

En kai mä mikään sokea/kuuro/tunnoton ole, kai mä nyt tiedän että jos siinä hihnalla on tupakka-aski, niin se ei ole mun enkä mä sitä kassiini pakkaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24345202:
En kai mä mikään sokea/kuuro/tunnoton ole, kai mä nyt tiedän että jos siinä hihnalla on tupakka-aski, niin se ei ole mun enkä mä sitä kassiini pakkaa.
Mutta ilmeisesti maksat kuitenkin, ja sitten sen jälkeen tulet tälle palstalle inisemään... ;)
 
[QUOTE="vieras";24345184]No ehkä siinä pakatessakin huomaa että tuli jotain ylimääräistä, ja voi silloin sanoa kassalle joka IHAN varmasti vähentää ne sun kauppalapusta[/QUOTE]

Tottakai mä voin, mutta se on se tupakan tupruttelija, jonka kuuluu seurata missä sen askit lyllertää.
 
[QUOTE="vieras";24345210]Mutta ilmeisesti maksat kuitenkin, ja sitten sen jälkeen tulet tälle palstalle inisemään... ;)[/QUOTE]

En todellakaan maksa muiden ostoksia, vaikka röökiä vetävät mammat sitä yrittävätkin ujuttamalla askinsa muiden ostoksien väliin.
 
Kyl mä ainakin huomaan..Niin harvoin ostan tupakkaa,että jos ostan todella ne tahdon...Ottaisi päähän jos huomaisin,että ne onkin jäänyt kauppaan,kun vahingossa ajautuneet toisten ostosten joukkoon...
 
hhaha
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24345230:
En todellakaan maksa muiden ostoksia, vaikka röökiä vetävät mammat sitä yrittävätkin ujuttamalla askinsa muiden ostoksien väliin.

NO SE TUPRUTTELIJA aivan varmasti tahallaan sen askin sun ostosten joukkoon laittoi..

MIKÄ ongelma?? sen kun sanot et TÄÄ EI OO MUN !!!!

MÄ EN TAJUA ???!!! Vääntäkää rautalangasta
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24345259:
Otan yhteyden kassahenkilöön, vai luulitko että alan vielä arpomaan että kuka ne röökinsä on ostoksiini tunkenut?
Ja luulet että tällä palstalla valittaminen auttaa jotenkin? :D

Ihmeellistä muuten, että minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kaupassa asioidessani. Sinulla niitä näyttää olevan harvase viikko.
 
"kukin tyylillään"
No annat ne röökit myyjälle, kun olet pakkaamassa ja ne tulee sulle. Jos kerran riennät heti pakkaamaan ja pakkaat siihen asti kun kaikki tuotteet on piipattu, taatusti huomaat jos jotain ylimääräistä on joukkoon eksynyt.

Tunteita herättävä aihe selvästi sinulle. :D
 
[QUOTE="vieras";24345276]Ja luulet että tällä palstalla valittaminen auttaa jotenkin? :D

Ihmeellistä muuten, että minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kaupassa asioidessani. Sinulla niitä näyttää olevan harvase viikko.[/QUOTE]

Taidan käydä pikkusen enemmän kaupassa kuin sinä.
 

Yhteistyössä