hienointa on että ei tarvi herätä kun tänä yönä. Huomenna hän on jälleen vanhempiensa ilona
Täh?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:olkoot mikä on, mie oon sitä varten. :heart:
TÄSTÄ KATOS PUOLET! Mie kirjotin jotaki että ko ihanaa ko oma lapsi jotaki...hööh...
Noko mie kirjotin pitkän vastauksen ja ko lähetin sen nii tuo loppu vaan tuli siitä, tuo olkoot ----- :heart:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Täh?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:olkoot mikä on, mie oon sitä varten. :heart:
TÄSTÄ KATOS PUOLET! Mie kirjotin jotaki että ko ihanaa ko oma lapsi jotaki...hööh...
No ei se sit oo ihme et en tajunnu mitääAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noko mie kirjotin pitkän vastauksen ja ko lähetin sen nii tuo loppu vaan tuli siitä, tuo olkoot ----- :heart:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Täh?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:olkoot mikä on, mie oon sitä varten. :heart:
Siitä jäi alku johonki, en tiä mihin
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:No ei se sit oo ihme et en tajunnu mitääAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noko mie kirjotin pitkän vastauksen ja ko lähetin sen nii tuo loppu vaan tuli siitä, tuo olkoot ----- :heart:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Täh?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:olkoot mikä on, mie oon sitä varten. :heart:
Siitä jäi alku johonki, en tiä mihin