Just sitä samaa..Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Onko se sitä, jonka kokeilussa kerran poltin yhden mukin ja melkein koko mikron? Sain tulokseksi mustan vaahtokikkareen - ja kämppä haisi palaneen popcornin ja hattaran sekoitukselle...
Hui, sen kanssa pitää kyllä olla varovainen, ennen kuin se ehtii jäähtyä.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Just sitä samaa..Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Onko se sitä, jonka kokeilussa kerran poltin yhden mukin ja melkein koko mikron? Sain tulokseksi mustan vaahtokikkareen - ja kämppä haisi palaneen popcornin ja hattaran sekoitukselle...
Mä sain sen seurauksena palovammat itselle ja miehelle joka tuli auttamaan kun kuuli karjunnan ja ikuisen kiellon valmistaa karvavahoja itse..
Mut voi olla hyvää ainetta, koskaan en vaan ehtiny kokeilemaan..
Ei tarvi. Ottaa tosi lyhyetkin karvat. Se siinä onkin parasta.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Pitääkö olla sänki tätä varten, siis pitkä sellainen?
Joskus kokeilin melko pitkiin säärikarvoihin, eikä lähtenyt kaikki, kokeilenpa seuraavalla kerralla vähän lyhyempiinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei tarvi. Ottaa tosi lyhyetkin karvat. Se siinä onkin parasta.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Pitääkö olla sänki tätä varten, siis pitkä sellainen?
Mä en ole pitkiin kokeillut, paitsi joskus alapääkarvoihin ja se oli katastrofi. Ehkä se ei toimi pitkiin sitten kovin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Joskus kokeilin melko pitkiin säärikarvoihin, eikä lähtenyt kaikki, kokeilenpa seuraavalla kerralla vähän lyhyempiinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei tarvi. Ottaa tosi lyhyetkin karvat. Se siinä onkin parasta.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Pitääkö olla sänki tätä varten, siis pitkä sellainen?
Jos et tuolla aineella ota, niin kokeile näin: saunassa ensin löylyä niin että iho pehmenee. Sitten kostutat ihon, laitat PALJON vaahtoa, ajelet myötäkarvaan. Lisää vaahtoa välillä. Muista terävä terä, eikä millään halpishöylillä!! Sitten perusrasvaa saunan jälkeen. Tällä konstilla mulla onnistuuAlkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:No kertokaa nyt tyhmälle että millä sen alapään saa sitten ihan sileeksi? Siis ku rajoja joskus siistiny, niin heti on sänki ja kutisee ihan simona :O
En uskaltais heti alapäähän kokeilla Tai no miksei, jos ois joku muu repimässä niitä liuskojaAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mä en ole pitkiin kokeillut, paitsi joskus alapääkarvoihin ja se oli katastrofi. Ehkä se ei toimi pitkiin sitten kovin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Joskus kokeilin melko pitkiin säärikarvoihin, eikä lähtenyt kaikki, kokeilenpa seuraavalla kerralla vähän lyhyempiinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei tarvi. Ottaa tosi lyhyetkin karvat. Se siinä onkin parasta.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Pitääkö olla sänki tätä varten, siis pitkä sellainen?
Tasapituiseen sänkeen ehkä vois toimia, mutta ei normipituiseen pusikkoon. Ne karvat vaan sotkeentuu siihen aineeseen, eikä sitä pysty sit vetäsemään irti, kun ne on miten sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja h:miksei alapäähän?
Se kovettuu levyksi, ja sitten vaan reunasta kiinni ja nykäistään. Voi siihen laittaa kangasliuskojakin, mutta minusta on kätevintä kun ei sählää minkään muiden kanssa. Eli se levitetään lämpimänä, se on silloin juoksevaa. Sitten annetaan rauhassa jäähtyä ja kovettua. Se lähtee niin kuin joku muovikuori ihan vaan nyppäämällä.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:siis miten se otetaan ihosta pois? :snotty:
Mä olin niin utelias ja toisaalta kun muualta sai niin hyvin, niin levitin rohkeesti vaan alapäähänkin sitä mönjää....Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:En uskaltais heti alapäähän kokeilla Tai no miksei, jos ois joku muu repimässä niitä liuskojaAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mä en ole pitkiin kokeillut, paitsi joskus alapääkarvoihin ja se oli katastrofi. Ehkä se ei toimi pitkiin sitten kovin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Joskus kokeilin melko pitkiin säärikarvoihin, eikä lähtenyt kaikki, kokeilenpa seuraavalla kerralla vähän lyhyempiinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei tarvi. Ottaa tosi lyhyetkin karvat. Se siinä onkin parasta.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Pitääkö olla sänki tätä varten, siis pitkä sellainen?
Ja tekee kipeää asteikolla 1-10???Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Se kovettuu levyksi, ja sitten vaan reunasta kiinni ja nykäistään. Voi siihen laittaa kangasliuskojakin, mutta minusta on kätevintä kun ei sählää minkään muiden kanssa. Eli se levitetään lämpimänä, se on silloin juoksevaa. Sitten annetaan rauhassa jäähtyä ja kovettua. Se lähtee niin kuin joku muovikuori ihan vaan nyppäämällä.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:siis miten se otetaan ihosta pois? :snotty:
kuulostaa kivuliaalta kauanko tämä kovetusvaihe kestää?Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Se kovettuu levyksi, ja sitten vaan reunasta kiinni ja nykäistään. Voi siihen laittaa kangasliuskojakin, mutta minusta on kätevintä kun ei sählää minkään muiden kanssa. Eli se levitetään lämpimänä, se on silloin juoksevaa. Sitten annetaan rauhassa jäähtyä ja kovettua. Se lähtee niin kuin joku muovikuori ihan vaan nyppäämällä.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:siis miten se otetaan ihosta pois? :snotty:
Oletko koittanut bikinirajoille tarkoitettua ihokarvojenpoistovoidetta? Siitä ei kasva sänkeä.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Millasta sitruunamehua? sis suoraan sitruunasta vai sitä kun saa kaupasta sitruunanmuotoisessa pullossa?
Ja mulla on kans tuo onkelma, että bikinialueen sänki kutisee ja näppylöityy, vaikak mitä tekisi. Annan rehottaa, kun ei miestä häiritse. Luulen, että joillakin se on niin ja toisilla ei ja siihen ei mitkään poppakonstit auta.