Kyllä se on makeeta jos miehellä on oikein isot rintalihakset.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
vieerailija
Jos ihan minimaaliset sellaiset löytyy niin vielä menee. Isot rintalihakset saavat jo vaihtamaan kohdetta, kun en ole mistään lihaksikkaista miehistä koskaan pitänyt :D
 
mr. body
Eihän miehen rintalihakset ole kuin naisen tissit. Miehellähän ne on kovat ja nännikin ihan eri suuntaan kuin naisella. Ellei sitten ole pullukka.
Ukollasi kramppaa lihakset aika pahasti. Lihas kun on kova ainoastaan jännityksessä, ei levossa.

Ja koska arvaan jo vastalauseesi, niin kyllä, minulla on 100% varmasti isommat lihakset ja pienempi rasvaprosentti kuin muutaman kuukauden treenanneella miehelläsi.
 
Peyote
Ukollasi kramppaa lihakset aika pahasti. Lihas kun on kova ainoastaan jännityksessä, ei levossa.

Ja koska arvaan jo vastalauseesi, niin kyllä, minulla on 100% varmasti isommat lihakset ja pienempi rasvaprosentti kuin muutaman kuukauden treenanneella miehelläsi.
:D

No mistäs moinen, vaikutat melkein mustasukkaiselta. Kyllä lihas on kovempaa levossakin kuin joku naisen rinta.

ja sulla saa olla isommat lihakset kuin mun miehellä, ihan vapaasti.
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29420018]Entä jos eroaisit ja löytäisit uuden miehen johon hullaanut mutta miehellä olisi pienet boobsit niin jättäisitkö jutun siihen?[/QUOTE]

No en tietenkään. osaan yleensä sovittaa oman makuni vastaamaan sen hetkistä ihastustani.
 
pmn
en mäkään oo oikein ennen tykännyt. Mutta oon alkanut tykätä.
Siis silleen kohtuullisen lihaksikkaista, en mistään kummallisen näköisistä.
Oisko silleen, että tykästyt aina siihen, mitä miehesi on? Tarkoitan siis sitä, että rakastat miestäsi, ja kun miehesi on alkanut treenata ja saada lihasmassaa, niin sinun mieltymyksesi muuttuvat miehesi muuttumisen mukana.
 
"Mona"
Ukollasi kramppaa lihakset aika pahasti. Lihas kun on kova ainoastaan jännityksessä, ei levossa.

Ja koska arvaan jo vastalauseesi, niin kyllä, minulla on 100% varmasti isommat lihakset ja pienempi rasvaprosentti kuin muutaman kuukauden treenanneella miehelläsi.
Ootko nähnyt koskaan miehen rintalihaksia? Mun miehellä on just sellaiset paidan läpi näkyvät rintalihakset ja ne on kovat ja ulkonevat myös silloin kuin nukkuu, ei tietenkään niin paljon kuin jännittäessä mut ei löysät missään vaiheessa.
 
Peyote
Oisko silleen, että tykästyt aina siihen, mitä miehesi on? Tarkoitan siis sitä, että rakastat miestäsi, ja kun miehesi on alkanut treenata ja saada lihasmassaa, niin sinun mieltymyksesi muuttuvat miehesi muuttumisen mukana.
joo, totta! mutta tää on vapauttavaa, että saan tykätä lihaksista, aattelen, että se on luonnollista, että vahva mies kiinnostaa.
 
"Kemeli"
Mä en tykkää kovin lihaksikkaista miehistä, mutta jos mun miehellä olis kunnon rintalihakset, niin varmaan ne olis mun mielestä ihan kivat. Mun miehellä onkin vaan manboobsit, joista mä en kyllä erityisemmin tykkää, mutta saahan niittekin väliin pään. ;)
 

Yhteistyössä