kyllä säikähdin tänä aamuna...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
meidän 10kk ikäinen laittoi jotain suuhun en nähnyt mitä, mutta rupesi yökkimään ja haukkomaan henkeä.. yritän kaikkeni tehdä että saisin hengityksen kulkemaan ei auttanut..

juoksin alakertaan ja huusin miehelleni auta vauva tukehtuu, lähdin itse kännykkää hakee että soitan hätäkeskukseen just kun olin soittaa niin mies sanoo ei tarvitse nyt rauhoittui..

mä rupesin lopulta itkee ja tärisee.. tuolla tuo vauva onneksi nyt leikkii tyytyväisenä eikä tietoakaan enää vaarasta..

kiitos kun sain vähän purkautua...

Meillä meinas poika 4kk tukehtuu unirättiin. Vietiin nukkuu omaan sänkyyn ja yht äkkii tuli hiljasta. Ajateltii, et aikas nopeesti nukahti ja sit sanoin miehelleni, et mee kattoo. Siellä sängyssä poika kako ja haukko henkee ja rätti oli n. 10cm kurkussa, ku mieheni repi sen pois sieltä.. Sen jälkee meillä ei rättejä oo ollu sängyssä.... Kyllä oli kaamee kokemus.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
:hug:

Onneksi kaikki meni hyvin.
Selvisikö mitä oli suuhunsa saanut?
ei selvinnyt, en usko että kovin suurta ainakaan kun lattiat aina tarkastan ennen kuin laitan vauvan lattialle... varmaan jonkin roskan löysi.

Olivia
Toi on niin kauheeta. Meillä poika 11kk laittaa harva se päivä jonkun kiven suuhun ja niitä sit ongin pois sieltä. Ei millään pysty vahtimaan ettei lattialla mitään olis kun koirakin tuo sisään kaikkea tuolta ulkoa. Hyvä et selvisitte säikähdyksellä!

Meillä taannoin 4 -vuotias meinasi tukehtua. Oli napannut suuhunsa Hello Kitty linnaan kuuluvan kynttelikön.
Kuulemma nyt ymmärtää miksi ei kannata pieniä leluja laittaa suuhunsa.

Onneksi olin lähellä että kuulin kakomisen, kyllä siinä säikähti niin äiti kuin tytärkin.

Yhteistyössä