Kyllä rakkaus voittaa kaiken.....

  • Viestiketjun aloittaja ihanaa
  • Ensimmäinen viesti
ihanaa
Matti Nykänen palasi kotiin: "Pikkusen mokasin"
29.04.2009 06:21 / Iltasanomat


Mäkikotka Matti Nykänen, 45, on palannut harharetkiltään kotiin Mervi-vaimonsa luokse. 23-vuotias Jenna-tyttöystävä ja uusi anoppikokelas ovat historiaa.

- Vähän mokasin. Pikkusen lähti mopo käsistä, Nykänen tunnustaa.

- Kolme päivää olen ollut kotona ja tehnyt puutarhahommia. Tämä on Mervin ja minun koti, Nykänen sanoo.

Mervi harkitsi jopa avioeroa, kun viime viikolla ilmestyi lehtiin juttuja Matista ja Jennasta. Nyt Matin erhe on anteeksi annettu.

- Matti soitti minun läsnä ollessani Jennalle ja kertoi, että hän on kotona ja jää tänne, kertoo Mervi Nykänen.

- Eivät tällaiset jennat minua horjuta. Mattiakin tapaus harmittaa, Mervi sanoo.

Matti ja Mervi Nykäsen kriisi ei ollut aivan ensimmäinen laatuaan. Mervi on ehtinyt laittaa käräjille 13 erohakemusta.

Jussi Niiranen Tampere
Iltasanomat
 
Mimmi
Ja Jenna ja anoppihan ei tehnyt itsekään tässä mitekään naurunalaiseksi... Mattihan jo tiedetään, mutta jotenkin tuntuu etteivät nuokaan kaksi ole ihan täyspäisiä.
 
JA SEISKA RAHASTAA....NYT ITKEE JENNA
Mäkilegenda, viihdetaiteilija Matti Nykänen teki täyskäännöksen suhderintamalla.

Seiska uutisoi viime viikolla Matin, 45, ja lähes 23 vuotta nuoremman pietarsaarelaisen Jennan kuuman suhteen ja lemmekkäät yhteiskuvat. Rakastavaiset päättivät julkistaa Espanjan auringossa roihahtaneen lempensä, sillä he eivät halunneet enää piilotella.

- Mä haluan, kuule, ilmoittaa sulle, että mä olen rakastunut! Hänen nimensä on Jenna. Voi hemputti mä en ole ollut vuosikausiin näin onnellinen ja seestynyt! Matti hehkutti luottotoimittajalleen.

Matti ilmoitti samaan syssyyn, että Mervin kanssa tie on käyty loppuun, en halua sanoa hänestä mitään pahaa. Meidän tarumme on vain nyt lopullisesti ohi ja piste!

Matti ja Jenna hehkuttivat onneaan Seiskalle ja ilmoittivat muuttavansa yhteiseen asuntoon Jyväskylään. Aviopuolisolleen Merville Matti ei ollut hiiskahtanut uudesta suhteestaan mitään. Sankari vain pakkasi kapsäkkinsä, häipyi vähin äänin ja jätti Mervinsä kyyneliiin Tampereen Teivaalaan.

Nyt kyyneleitä vuodattaa nuori Jenna, ja Matti ja Mervi nauravat ja jörnivät. Mistä hitosta tällä kertaa on kyse? Mitä ajattelee Jenna ja mitä Mervi? Lue vuosisadan sotkuisin suhdesekoilujuttu tänään ilmestyneestä Seiskasta!
KATSO MYÖS:
 
JA SEISKA RAHASTAA....NYT ITKEE JENNA
Mäkilegenda, viihdetaiteilija Matti Nykänen teki täyskäännöksen suhderintamalla.

Seiska uutisoi viime viikolla Matin, 45, ja lähes 23 vuotta nuoremman pietarsaarelaisen Jennan kuuman suhteen ja lemmekkäät yhteiskuvat. Rakastavaiset päättivät julkistaa Espanjan auringossa roihahtaneen lempensä, sillä he eivät halunneet enää piilotella.

- Mä haluan, kuule, ilmoittaa sulle, että mä olen rakastunut! Hänen nimensä on Jenna. Voi hemputti mä en ole ollut vuosikausiin näin onnellinen ja seestynyt! Matti hehkutti luottotoimittajalleen.

Matti ilmoitti samaan syssyyn, että Mervin kanssa tie on käyty loppuun, en halua sanoa hänestä mitään pahaa. Meidän tarumme on vain nyt lopullisesti ohi ja piste!

Matti ja Jenna hehkuttivat onneaan Seiskalle ja ilmoittivat muuttavansa yhteiseen asuntoon Jyväskylään. Aviopuolisolleen Merville Matti ei ollut hiiskahtanut uudesta suhteestaan mitään. Sankari vain pakkasi kapsäkkinsä, häipyi vähin äänin ja jätti Mervinsä kyyneliiin Tampereen Teivaalaan.

Nyt kyyneleitä vuodattaa nuori Jenna, ja Matti ja Mervi nauravat ja jörnivät. Mistä hitosta tällä kertaa on kyse? Mitä ajattelee Jenna ja mitä Mervi? Lue vuosisadan sotkuisin suhdesekoilujuttu tänään ilmestyneestä Seiskasta!
KATSO MYÖS:
 

Yhteistyössä