Suuri syy on tuo kellojen vetkuttaminen edestakaisin.Kirkasvalolamppu hankintaan ap.
Ja pitää asennoitua oikein, ei me luonnolle voida yhtään mitään mutta aputekniikka kotona saattaa hieman auttaa.
Minulle ei vaikuta mitenkään. Mene aikaisemmin nukkumaan niin lepäät rittävästi, se kumoaa kellotSuuri syy on tuo kellojen vetkuttaminen edestakaisin.
Niin täällä on ollut viimoset 10.000 vuotta. Turha valittaa! Ottakaa valittajat ja muuttakaa kauas eteläänNiin on!
Pimeää, märkää, kylmää ja kertakaikkisen ällöttävää.
Paskinta se, että talorempan vuoksi rahat ei riitä kuin pikavisiittiin lämpimään.
Tuntuu ihan kuin ois rikki. Mikään ei oikein toimi kunnolla. Polvetkin kirskuvat ja luita ja ytimiä jäätää.
*ärmör*
Tutkimusten perusteella ei kumoa. Ihminen on osa luontoa ja toimii sisäisen kellon mukaan, joka noudattaa päivän pituutta näyttipä kello sitten mitä tahansa niin elimistöä ei voi huijata. Siksi kesäaika on ihmisen sydänterveydelle vaarallinen.Minulle ei vaikuta mitenkään. Mene aikaisemmin nukkumaan niin lepäät rittävästi, se kumoaa kellot
Aivan.Minulle ei vaikuta mitenkään. Mene aikaisemmin nukkumaan niin lepäät rittävästi, se kumoaa kellot
Niin täällä on ollut viimoset 10.000 vuotta. Turha valittaa! Ottakaa valittajat ja muuttakaa kauas etelään
Meillä riittää pelkästään viisareiden siirto kesää kohti. Kokeile sitä.Aivan.
Miksi kelloja täytyy siirrellä ajasta toiseen.
Olen samaa mieltä. Jos haluat pidemmän yön niin mene aikaisemmin nukkumaan. Jos haluat aurinkoisen aamun niin nouse aikuisen ylös.
Esim. Suomessa, kellojen siirteleminen ei vaikuta juuri mitään.
Yes, Florida on toivepaikka juuri nyt.Niin täällä on ollut viimoset 10.000 vuotta. Turha valittaa! Ottakaa valittajat ja muuttakaa kauas etelään
Hyvä, että pääset niin vähällä.Meillä riittää pelkästään viisareiden siirto kesää kohti. Kokeile sitä.
Ai ei aiheuta mitään?Aivan.
Olen samaa mieltä. Jos haluat pidemmän yön niin mene aikaisemmin nukkumaan. Jos haluat aurinkoisen aamun niin nouse aikuisen ylös.
Tutkimusten perusteella ei kumoa. Ihminen on osa luontoa ja toimii sisäisen kellon mukaan, joka noudattaa päivän pituutta näyttipä kello sitten mitä tahansa niin elimistöä ei voi huijata. Siksi kesäaika on ihmisen sydänterveydelle vaarallinen.
Ei pohjoinen iho tykkää sellaisesta säteilyannoksesta. Ihosyövät lisääntyy juuri matkailun takia.Se tässä on suunnitelmissa. Viettää koko kylmä talvi etelässä kunhan se on mahdollista.
Päivä lyhenee kovaa vauhtia molemmista päistä vaikkei sitä kelloa siirräkkäänJep. Normaaliaika takaisin, niin helpottaa. Ei tarvitse yrittää huijata elimistöään millään lampuilla.
Ottaisin silti mieluummin sen vähäisen valon aamuun kuin iltaan. Valosta on enemmän hyötyä ja apua aamulla kun päivä pitää aloittaa. On tosi vaikeaa herätä kun auringon nousuun on pitkä aika. Kun pimeä syksy on muutenkin vaikeaa, niin kesäaika tekee siitä kaksin verroin vaikeampaa.Päivä lyhenee kovaa vauhtia molemmista päistä vaikkei sitä kelloa siirräkkään
Pari viikkoa vielä kesäaikaaOttaisin silti mieluummin sen vähäisen valon aamuun kuin iltaan. Valosta on enemmän hyötyä ja apua aamulla kun päivä pitää aloittaa. On tosi vaikeaa herätä kun auringon nousuun on pitkä aika. Kun pimeä syksy on muutenkin vaikeaa, niin kesäaika tekee siitä kaksin verroin vaikeampaa.
Ei mitenkään. Nukutaan hyvin kun on väsy. Aina ei nukuta. Herätyskelloja ei tarvita. Usein keitetään aamukahvit ennen kuutta - niin on tehty vuosikymmeniä. Kumma jos ei pääkohdat oo oppinut "tavoille"Alkuperäinen kirjoittaja vieraiNukun post: 34766060:Hyvä, että pääset niin vähällä.
Kuinka se viisareiden siirto auttaa elämääsi?
noinEi mitenkään. Nukutaan hyvin kun on väsy. Aina ei nukuta. Herätyskelloja ei tarvita. Usein keitetään aamukahvit ennen kuutta - niin on tehty vuosikymmeniä. Kumma jos ei pääkoppa oo oppinut "tavoille"
Joo, tuon ymmärrän.Ai ei aiheuta mitään?
Pitäisikö kellojen siirrosta luopua terveyden nimissä?
Kesäaikaan siirtyminen voi nostaa sydäninfarktin riskiä.yle.fi
Nousen neljältä, mutta valoisaa alkoi siitä huolimatta olla vasta 8 maissaAivan.