Kyllä oli karsee kakku eilisessä Meidän häät-ohjelmassa!

• Viestiketjun aloittaja weera
  • Ensimmäinen viesti
weera
Oli ihan amatöörin tekemän näköinen, vaikka oli jostain "kakkulasta" oikeen tilattu.

Hienompia kakkuja oon nähnyt jopa tällä palstalla ihan tavallisten ihmisten (ei siis ammattilaisten) käsistä.
Kattoko kukaan?

http://www.haat.fi/artikkeli.shtml/780079?parisuhde-rakkaustarinat

Joo, ihan samaa kattelin, ei vastannu varmaan ihan mielikuvaa siitä mitä se leipuri niissä maistiaisissa kerto.... Tosiaankin jopa monen palstalaisen kakut on olleet PALJON hienompia kuin se kakku oli. Ja se hinta.... :eek:

Misty
Rehellisesti sanoen mä kyllä kans vähän katoin, et aikamoinen rimanalitus Kakkukeisareilta... Idea oli hyvä mutta toteutus... Hmm. Kökkö. Nuottirivit menivät miten sattuu, hahmot oli jotenkin ihan kuin 10-vuotiaan muovailuvahasta tekemät jne. Vähän hienostuneempaa lopputulosta odotin. Mutta sitten toisaalta: mitä väliä yhdellä kakulla. :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
On kyllä vähän nuotit ja viivat vinksallaan.
mie luulen jotta se oli ihan tarkotuski :)
Mutta kauniin siitä olis saanut, vinksahtelusta huolimatta, jos nuottiviivat ja nuotit olis ollut ohuempia. Häirittee myös tuo nuottiavain tuolla perässä. Kun eihän se siellä kuulu olla!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
On kyllä vähän nuotit ja viivat vinksallaan.
mie luulen jotta se oli ihan tarkotuski :)
Mutta kauniin siitä olis saanut, vinksahtelusta huolimatta, jos nuottiviivat ja nuotit olis ollut ohuempia. Häirittee myös tuo nuottiavain tuolla perässä. Kun eihän se siellä kuulu olla!
Mutta hei! Pääasia, että hääpari tykkäs. Mutta itse en tilais yhtäkään kakkua tuolta näkemäni perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Ihan samaa mietin!

Hintakin oli 500-600?.. :whistle:
Oho.Aika komeus täytyy sit olla meidän 130euron kakkuun verrattuna. :D Hitsi kun unohdin koko ohjelman. :/
:LOL: No olihan siinä "vähän" eroa. :D Kiitos kuvasta. :flower:

Minusta tuo kakku ei kyllä ole millään muotoa kaunis.Kamala oikeastaan. :whistle: :D

Positiivista on, että ei ollut perinteinen prinsessahössötys.

Onko toi tyyli vähän naivistinen tai jotain ja nuotit ei tartte olla viivottimella tehtyjä. Toi on musta tyyliseikka. Mutta hieman oli siitä huolimatta huolittelematon, siis leikkausjälki ja kaulinta oli epätasainen noissa nuoteissa ja viivastossa..

Pääasia on että kakku ei ole irrallinen vaan kokonaisuuteen sopiva.

Misty
Mutta hei! Pääasia, että hääpari tykkäs. Mutta itse en tilais yhtäkään kakkua tuolta näkemäni perusteella.
Mutta kun eihän ne selvästikään tykänneet. Vaimo ei sanonut mitään, mutta ilme oli paljonpuhuva, mies taas totesi jotain et "vähän erilaisen kuvan niistä puheista silloin sain, mutta...".

siis ottakaa huomioon semmonen seikka että monasti hääpari kyllä sanelee mimmosen kakun he haluavat. tuo on miun mielestä semmonen vähäsen humoristinen tuo kakku. siksi on viivasto vähäsen vino ja nuottiavain tarkotuksella väärässä paikassa.

koittakaa miettiä muitaki vaihtoehtoja ku vaan sitä että se kondiittori ei osaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Mutta kun eihän ne selvästikään tykänneet. Vaimo ei sanonut mitään, mutta ilme oli paljonpuhuva, mies taas totesi jotain et "vähän erilaisen kuvan niistä puheista silloin sain, mutta...".
aha okei. no sitte perun edelliset puheeni. :/

yölintu
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Onko toi tyyli vähän naivistinen tai jotain ja nuotit ei tartte olla viivottimella tehtyjä. Toi on musta tyyliseikka. Mutta hieman oli siitä huolimatta huolittelematon, siis leikkausjälki ja kaulinta oli epätasainen noissa nuoteissa ja viivastossa..

Se on amatööri rock. Olen syönyt punaista kakkua jossa pentagrammi.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Peesi tähän. Tyyliltään kakku oli tosi hieno mutta oli repaleisia nuo nuottiviivastot. Itse en amatöörinäkään tyytyisi tuollaiseen lopputulokseen jos hääkakkua tekisin. Ja etenkin tuollaiseen hintaan!

Yhteistyössä