Kyllä Morten Harket saisi edelleen laulaa mulle Take On me

  • Viestiketjun aloittaja Take On Me
  • Ensimmäinen viesti
Take On Me

Tuo hymy alussa. :love: Ja tuo katse toimii edelleen. :love:

Kun Take On Me-kappale julkaistiin niin mä olin alle kouluikäinen. Mutta sitä videota jaksaa katsella Mortenin takia ja toki kappale on edelleen hyvä. Morten on jo 60v., mutta ei se haittaa. Kelpaisi mun lakanoiden väliin. :D
 
Take On Me
Ja nyt laitetaan ap:lle pikkaripyykkiä

Upea biisi, Lattea petettiin kun ei oo yhtään kaunista mimmiä huolittu mukaan

Pikkaripyykkiä :LOL: On tuo Morten vain niin ihana :love:

Mutta pikkaripyykkiä toisesta miehestä naimisissa olevalle naiselle. No hyi sua Latte. :LOL:
 
Pikkaripyykkiä On tuo Morten vain niin ihana

Mutta pikkaripyykkiä toisesta miehestä naimisissa olevalle naiselle. No hyi sua Latte.
No enhän mä muuten tiennyt, mutta kun erä musta palstamamma sen tänään paljasti toisessa ketjussa että vieras mies saa semoisen aikaan.

Ja hyi sua Take, kun naimisissa oot ja silti kuolaat ex-pojanklopin perään, kahesta paikkaa jopa tihk...:censored::ROFLMAO:
 
vierailija
No enhän mä muuten tiennyt, mutta kun erä musta palstamamma sen tänään paljasti toisessa ketjussa että vieras mies saa semoisen aikaan.

Ja hyi sua Take, kun naimisissa oot ja silti kuolaat ex-pojanklopin perään, kahesta paikkaa jopa tihk...
se pikkarikastelija oli ;)

Voi kyllä. Enkä tiä, mikä se on. En osaa selittää.

Noita miehiä löytyy suunnilleen yksi vuodessa.
 
r0s
No enhän mä muuten tiennyt, mutta kun erä musta palstamamma sen tänään paljasti toisessa ketjussa että vieras mies saa semoisen aikaan.

Ja hyi sua Take, kun naimisissa oot ja silti kuolaat ex-pojanklopin perään, kahesta paikkaa jopa tihk...


Hmmm...

Take?

Sattuneesta syystä miellän ton nimimerkin kantajan mieheksi.


Ja siinäpä oli mies, joka onnistui pelkällä äänellä...
 

Yhteistyössä