vierailija
Nauroin. Kerran vahingossa pienelle.
En halunnut, mutta tuli yllättäen. Oli niin pieni. Seksi jäi tekemättä.
Tiedän muutaman jättikaluisen miehen ja ovat aika reppanoita. Ovat saaneet osakseen naisilta naureskelua ja hylkäämisiä.Kyllä, juuri näin. Paitsi prosenttiosuus on kyllå lähempänä sataa.
Itse vaihtaisin kaiken omaisuuteni heti ja miettimättä isompaan penikseen. Ei enää itsetunto-ongelmia. Ei enää hylkäämisiä ja naureskeluja naisten taholta. Eikä enää itseinhoa, kun näen alastoman itseni peilistä.
Mutta ei. Tämän sain ja tämän kanssa on elettävä.
Jos minut hylättäisiin liian ison takia ei se sattuisi lainkaan yhtä paljon kuin kokemani hylkäykset liian pienen takia. Voisin silti olla reppana isonkin kanssa, mutta haluaisin edes kokea sen.Tiedän muutaman jättikaluisen miehen ja ovat aika reppanoita. Ovat saaneet osakseen naisilta naureskelua ja hylkäämisiä.
Tätä harhakuvitelmaa, että kaikki on hyvin, kun kroppa on tietynlainen näkee myös naisten keskuudessa. Ovat pahasti koukussa kauneusleikkauksiin, mutta eivät koskaan saavuta haluamaansa ja löydä tasapainoa elämäänsä, koska oikeasti vika on korvien välissä, eikä fyysisessä olemuksessa.
Sama. Mitä siinä voi muuta tehdä? Olisi ollut edes normaali 15 cm.Nauroin. Kerran vahingossa pienelle.
Kyllä ovat. Mitä haittaa muka isosta olisi? Liian pieni taas voi tuhota elämän.Uskon vakaasti, että elämäni olisi mennyt huomattavasti paremmin, jos minulla olisi iso penis. Luulen, että suurin osa miehistä on samaa mieltä.
Mulla oli muinoin erään kesän ( jalkapallon mm-kisojen) ajan suhteenstapainen silleen, että katseltiin pelit kimpassa ja sit saunottiin ja naitiin. Tai kun ei olut pelejä pyörin mä baareissa ja raahustin sit saunomaan ja panolle.Kyllä ovat. Mitä haittaa muka isosta olisi? Liian pieni taas voi tuhota elämän.
Ehkä. Moni on silti valmis yrittämään. Ja minipippeleille naisystäväjandidaattivalikoiman koko lähestyy nollaa. Kyllä mä ottaisin sata kertaa sadasta hylkäämisen liian ison kuin liian pienen takia.Mulla oli muinoin erään kesän ( jalkapallon mm-kisojen) ajan suhteenstapainen silleen, että katseltiin pelit kimpassa ja sit saunottiin ja naitiin. Tai kun ei olut pelejä pyörin mä baareissa ja raahustin sit saunomaan ja panolle.
Ja jep! Juuri niin se vaan oli, että kyseinen mies ei saanut itselleen tyttöystävää koska se vaan oli aivan liian suuri.
Vaaditaan naiselta kekseliäisyyttä ja rohkeutta ja häpeämättömyyttä selvitä liikasenteistä. Naisystäväkandidaattivalikoima siis on isok**päisille huomattavasti normaalia pienempi.
(on muuten yhä sinkkuna, kymmenen vuoden jälkeenkin kyseinen mies)
Eli kerrot tarinan, jossa mies saa säännöllistä seksiä naiselta, jonka kanssa ei tarvitse juuri muuten seurustella kuin juoda vähän kaljaa, katsoa jalkapalloa ja käydä saunassa. Kerrot myös miehen olevan edelleen sinkkuna niin kuin se olisi joku kurja kohtalo eikä valinta. Naisen logiikkaa. Eiköhän se isomunainen mies edelleenkin saa säännöllistä seksiä naisilta, joiden kanssa ei tarvitse paljon kotia leikkiä, vaan voi röyhkeästi olla oma itsensä. Palkasta jää enemmän käteen ja elämä on muutenkin lokoisaa. Voi raukkaa...Mulla oli muinoin erään kesän ( jalkapallon mm-kisojen) ajan suhteenstapainen silleen, että katseltiin pelit kimpassa ja sit saunottiin ja naitiin. Tai kun ei olut pelejä pyörin mä baareissa ja raahustin sit saunomaan ja panolle.
Ja jep! Juuri niin se vaan oli, että kyseinen mies ei saanut itselleen tyttöystävää koska se vaan oli aivan liian suuri.
Vaaditaan naiselta kekseliäisyyttä ja rohkeutta ja häpeämättömyyttä selvitä liikasenteistä. Naisystäväkandidaattivalikoima siis on isok**päisille huomattavasti normaalia pienempi.
Tämä nauratti.Eli kerrot tarinan, jossa mies saa säännöllistä seksiä naiselta, jonka kanssa ei tarvitse juuri muuten seurustella kuin juoda vähän kaljaa, katsoa jalkapalloa ja käydä saunassa. Kerrot myös miehen olevan edelleen sinkkuna niin kuin se olisi joku kurja kohtalo eikä valinta. Naisen logiikkaa. Eiköhän se isomunainen mies edelleenkin saa säännöllistä seksiä naisilta, joiden kanssa ei tarvitse paljon kotia leikkiä, vaan voi röyhkeästi olla oma itsensä. Palkasta jää enemmän käteen ja elämä on muutenkin lokoisaa. Voi raukkaa...
olet @-roosaruusa-Mulla oli muinoin erään kesän ( jalkapallon mm-kisojen) ajan suhteenstapainen silleen, että katseltiin pelit kimpassa ja sit saunottiin ja naitiin. Tai kun ei olut pelejä pyörin mä baareissa ja raahustin sit saunomaan ja panolle.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel