Kyllä mies jolla on kookas penis saa olla tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itselläni on levossa noin 10 cm, erektiossa noin 13-14 cm pitkä ja ympärysmittaa noin 12 cm. En millään voi uskoa että suomipeniksen keskipituus olisi 13,78 cm. Kyllä se enempi on.
Tietenkin se on enemmän.

Plus naisten kohtaamien penisten keskikoko on varmasti suurempi, kun iso prosentti pienikokoisista ei edes yritä saada naista. Sanoisin että mediaani on noin 15cm ja naisten mielestä normaali 17cm ja iso noin 20cm.

nainenn
Turhaan te mitään paksuuden merkityksestä toistelette. Jos on lyhyt on yleensä myös ohut ja vain pitkä voi olla kunnolla paksu.

Minulle tärkeintä on naisen vaginan tiukkuus ja ulkonevien häpyhuulien puute. Ei löysällä velhonhihaemättimellä tee oikeastaan mitään.
Montako tavismiehen kalua olet nähnyt seisokissa? Tuskin kovin montaa, ellet ole homo.

Minä olen nähnyt kymmeniä ja tasan tarkkaan kombo voi olla millainen tahansa. Omaan makuuni lyhyt ja paksu on paras. Samoin miehillä maut vaihtelevat. Viimeksi tapasin miehen, joka tykkää, että naisella pitää olla isot ja roikkuvat häpyhuulet. Ehdotti häpypumpun käyttöä, koska alapääni ei vastannut hänen ihannettaan.

vierailija
Turhaan te mitään paksuuden merkityksestä toistelette. Jos on lyhyt on yleensä myös ohut ja vain pitkä voi olla kunnolla paksu.

Minulle tärkeintä on naisen vaginan tiukkuus ja ulkonevien häpyhuulien puute. Ei löysällä velhonhihaemättimellä tee oikeastaan mitään.
Olen tapaillut miestä, joka haikaileen exänsä valtavia isoja häpyhuulia. Turhaan sinä mitään oman pienen mielen tuotoksiasi toistelet.

vierailija
Mitenkäs Popeda laulaakaan: "...Mullon taskussa kakskytä centtiä vain, siinä on kaikki sen luojalta sain Sillä pärjännyt oon jumalaa ei oo vain, sillä totta tein unelmistain Parikymmentä centtiä vain..."
Ai tarkoittaako se peniksen pituutta :ROFLMAO:
Mä oon luullut että rahaa:LOL: mutta mä olinkin silloin niin nuori ja viaton etten tiennyt tuollaisista mittaamisista mitään:LOL:

vierailija
Nämä peniskokokeskustelut ovat mitä parhain tapa tuoda esiin se naisten kovin mainostettu empaattisuus, joka kohdistuu todellisuudessa ainoastaan siihen omaan viiteryhmään. Pelkästään miehiin kohdistuvissa odotuksissaa voidaan aivan huoletta heittää hevon helvettiin kaikki naisten kohdalla sovellettava logiikka, kuten keskimääräisyydet ja rationaalisuus, ja vaaditaan sen sijaan, että mies on joka osa-alueelta keskimääräistä parempi, koska jokainen nainenhan ansaitsee sellaisen miehen.

vierailija
Nämä peniskokokeskustelut ovat mitä parhain tapa tuoda esiin se naisten kovin mainostettu empaattisuus, joka kohdistuu todellisuudessa ainoastaan siihen omaan viiteryhmään. Pelkästään miehiin kohdistuvissa odotuksissaa voidaan aivan huoletta heittää hevon helvettiin kaikki naisten kohdalla sovellettava logiikka, kuten keskimääräisyydet ja rationaalisuus, ja vaaditaan sen sijaan, että mies on joka osa-alueelta keskimääräistä parempi, koska jokainen nainenhan ansaitsee sellaisen miehen.
Miksi olla empaattinen, kun siitä ei ole mitään hyötyä? Miksi syödä jauhelihapihviä, kun kulman takana odottaa joukko mureita täyslihapihvejä?

Keskiarvopeniksiin tyydytään, mutta isommasta haaveillaan. Pieniä peniksiä vihataan ja toivotaan, että ei ikinä kohdattaisi.

vierailija
Erittäin hyvin sanottu. 5/5

vierailija
Minulle käy normaalikokoinen pippeli, 10-15 cm pitkä ja korkeintaan 12 cm paksu. Tuota isompi on ihan valtava, varmaan paikat repeäisi sellaisesta. :eek:
Eipä paljon lohduta. Monelle kelpaa normikokoinen, mutta se ei itsessään kerro mitään. Toiselle normikoko on 15 cm ja toiselle 18 cm. Kelpaaminen myös tarkoittaa, että normikoko on minimi johon tyydytään.

Entäs me pienemmät?

Aivan, mahdollisuus löytää tyytyväinen kumppani on pienempi kuin lottovoitolle, joten parempi luovuttaa. Kiva oli tämmöinen elämä.

vierailija
Mä oon man.
Kuulun luultavasti tuohon pieten luokkaan, mutta se ei ole koskaan tuottanut seksivajausta mulle, usein on ollut sama nainen pitkät ajat.
Suomalaisia on ollut ehkä vain kaksi viimeisen puolen vuoden aikana, suomalaisia, jotka himoaa ison siittimen perään.
Voiskohan se olla mahdollista, että nämä ulkomaalaistaustaiset näkevät minussa muutakin kuin pienen pilin?

Yhteistyössä