Kyllä mies jolla on kookas penis saa olla tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos otetaan 2 miestä jotka ovat muuten täysin samanlaisia niin ulkoisesti kun luonteeltaa mutta peniksen koko on erilainen ja kysytään naisilta että kumman valitset A) Miehen jonka penis on erektiossa 13 cm vai miehen B) jonka penis on erektiossa 20cm. Ei tarvitse olla ennustaja jo sanoo että yli 90% valitsee miehen B

Joskus kuulee sanottavan että " Peniksen koolla ei ole väliä" Mutta kyllä sillä on, niin naiselle kun miehelle itselleen. Miehen itsetuntoa ei mikään muu nakerra yhtäpahoin kun tuollainen alle 15-16 cm kalu.

vierailija
Vielä tyytyväisempi saa olla nainen, jolle nuo molemmat miehet tulevat penistään tarjoamaan. Nainenhan ei aloitetta tee, oli vittu sitten minkä kokoinen tahansa.

vierailija
Jos otetaan 2 miestä jotka ovat muuten täysin samanlaisia niin ulkoisesti kun luonteeltaa mutta peniksen koko on erilainen ja kysytään naisilta että kumman valitset A) Miehen jonka penis on erektiossa 13 cm vai miehen B) jonka penis on erektiossa 20cm. Ei tarvitse olla ennustaja jo sanoo että yli 90% valitsee miehen B

Joskus kuulee sanottavan että " Peniksen koolla ei ole väliä" Mutta kyllä sillä on, niin naiselle kun miehelle itselleen. Miehen itsetuntoa ei mikään muu nakerra yhtäpahoin kun tuollainen alle 15-16 cm kalu.
Kyllä, juuri näin. Paitsi prosenttiosuus on kyllå lähempänä sataa.

Itse vaihtaisin kaiken omaisuuteni heti ja miettimättä isompaan penikseen. Ei enää itsetunto-ongelmia. Ei enää hylkäämisiä ja naureskeluja naisten taholta. Eikä enää itseinhoa, kun näen alastoman itseni peilistä.

Mutta ei. Tämän sain ja tämän kanssa on elettävä.

vierailija
Mitenkäs Popeda laulaakaan: "...Mullon taskussa kakskytä centtiä vain, siinä on kaikki sen luojalta sain Sillä pärjännyt oon jumalaa ei oo vain, sillä totta tein unelmistain Parikymmentä centtiä vain..."

vierailija
Ei ole väliä kun on tosirakkaudesta kyse... Minulla naisena seksiin vaikuttaa tunne puoli eniten. Jos kumppani on ollut todella rakastava ja huomioinut sekä kehunut koko päivän niin vaikuttaa kyllä seksiin. Mutta jos tunne puoli on satutettu niin ei ole yhtään sana asia rakastella. Silloin sen peniksen "pienuuden" tavallaan huomaa. Muuten seksi on taivaallista. Miehellä joku 10-12cm väliltä. Ennen ollut 18cm, mutta en koskaan oikein nauttinut kun tyyppi kohteli arjessa huonosti...

vierailija
Ei ole väliä kun on tosirakkaudesta kyse... Minulla naisena seksiin vaikuttaa tunne puoli eniten. Jos kumppani on ollut todella rakastava ja huomioinut sekä kehunut koko päivän niin vaikuttaa kyllä seksiin. Mutta jos tunne puoli on satutettu niin ei ole yhtään sana asia rakastella. Silloin sen peniksen "pienuuden" tavallaan huomaa. Muuten seksi on taivaallista. Miehellä joku 10-12cm väliltä. Ennen ollut 18cm, mutta en koskaan oikein nauttinut kun tyyppi kohteli arjessa huonosti...
Niin, jos kaikki asiat olisivat tasan iso olisi parempi.

Tämmöiset tekstit loukkaavat sekä isoja että pieniä. Isoa pidetään huonona rakastajana ja ihmisenä. Pientä hyvänä vain jos on hyvä ihminen ja osaa kompensoida pienuuttaan.

Olen onnellinen puolestasi, mutta ei se meidän muiden ongelmia ratkaise.

Vierailija111
Joku 13cm ei ole edes pieni vaan ihan tavallinen. Jos kulli on erektiossa tyyliin katkarapu, niin se on pieni. Olen nähnyt sellaisen ja voin sanoa, että saa tuon 13 senttisen omistaja olla ihan tyytyväinen omaansa. Sillä kyllä tyydyttää naisen toisin kuin katkaravulla.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Joku 13cm ei ole edes pieni vaan ihan tavallinen. Jos kulli on erektiossa tyyliin katkarapu, niin se on pieni. Olen nähnyt sellaisen ja voin sanoa, että saa tuon 13 senttisen omistaja olla ihan tyytyväinen omaansa. Sillä kyllä tyydyttää naisen toisin kuin katkaravulla.
13 cm ei ole tavallinen vaan pieni.

S= alle 15cm
M= 15-16
L= 17-18
XL= 19-20
XXL = 21-23 cm
XXXL = yli 23 cm

vierailija
Kyllä naiset isokyrpäsille antaa ja sekös meitä huonommin varusteltuja harmittaa.
Aivan. Nämä jutut liikkuu naisten keskuudessa. Pienille naureskellaan pienessä siideripöhinässä ja isomman miehen numero kiertää puhelimesta toiseen. Lopulta tämä pienen miehen koon puute on yleinen vitsi ja iso mies pääsee ujuttamaan maksipatonkiaan kaikissa haluamissaan lemmenonkaloissa.

vierailija
Nimenomaan ja se tarkoittaa sitä, että pienipimppinen hakee pientä ympärysmittaa ja suurempi suurempaa. Kaikille on siis omat ottajansa ja sekös sinua näkyy harmittavan kun jollekin se pieni penis on se täydellinen (y)
Miksi se minua harmittaisi?

Minua harmittaa näiden kahden joukon kokojen epäsuhta. Olen sen verran pienen penikseni kanssa seikkaillut, että tiedän suhdeluvun olevan noin 95/5. Eikä pientä penistä haluta, siihen tyydytään. Ei kukaan mainosta minua kavereilleen, mutta isompikokoisen miehuus on kyllä yleinen puheenaihe näiden samojen naisten keskuudessa.

Minä en enää etsi sitä neulaa heinäsuovasta, koska olen saanut syntymäominaisuuteni takia niin monesti turpaan. En altista itseäni sille satuttamisen mahdollisuudelle, jonka pienen peniksen esittely kumppanille tuo väistämättä eteen.

vierailija
Miksi se minua harmittaisi?

Minua harmittaa näiden kahden joukon kokojen epäsuhta. Olen sen verran pienen penikseni kanssa seikkaillut, että tiedän suhdeluvun olevan noin 95/5. Eikä pientä penistä haluta, siihen tyydytään. Ei kukaan mainosta minua kavereilleen, mutta isompikokoisen miehuus on kyllä yleinen puheenaihe näiden samojen naisten keskuudessa.

Minä en enää etsi sitä neulaa heinäsuovasta, koska olen saanut syntymäominaisuuteni takia niin monesti turpaan. En altista itseäni sille satuttamisen mahdollisuudelle, jonka pienen peniksen esittely kumppanille tuo väistämättä eteen.
mittasi, siis sen peniksen?

vierailija
No palstamammoilla on niin väljät ja lortot pillut, että sinne nyt mahtuisi vaikka rekka.

Tiukkapilluiselle 13cm riittää aivan hyvin.
Varmasti riittää. Ja näitä naisia on ehkä yksi tuhannesta. Plus ei isoa oteta pelkästään, koska se tuntuu hyvältä. Se on myös visuaalinen kiihoke ja statussymboli.

Minä en minimunani kanssa voi tässä pelissä kilpailla. Parempi siis jäädä kotiin ja välttää huonot kokemukset ja naisten naureskelut. Kotona voin elää valheessa ja kuvitella, että minuakin voisi joku joskus rakastaa.

vierailija
Itselläni on levossa noin 10 cm, erektiossa noin 13-14 cm pitkä ja ympärysmittaa noin 12 cm. En millään voi uskoa että suomipeniksen keskipituus olisi 13,78 cm. Kyllä se enempi on.

Yhteistyössä