kyllä meijän ukko osaa...

olla SUPER ÄRSYTTÄVÄ!!!! Ensin se aamulla vaipanvaihdon yhteydessä onnistuu pudottamaan vauvan puhtaat vaatteet vessanpönttöön. Herättää minut kun ei osaa lukea vaatekaapin reunasta, missä mitäkin vaatetta milläkin hyllyllä on. (olen joutunut laittamaan vaatteiden käyttötarkoitusnimilaput hyllyen reunaan vaatepinon kohdalle). Sittenkin se onnistuu jotenkin kastelemaan toisetkin puhtaat vaatteet, en enää kysyny miten vaan vaihdoin lapsen kuiviin itse.
Päivän se sitten katselee netistä elokuvia, pelaa pokeria ja valittaa samalla nälkäänsa. Eikä tee asialle yhtään mitään!!!! |O |O
Renkaiden vaihto: Vaimo raahaa renkaat jostain vaaston uumenista auton viereen valmiiksi. Sittenkin " Ku mä olen niin väsynyt eilisten sählypelien jälkeen... Mä meen ottaan päikkärit.." Jumankauta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunsaisa deletoitua ton ukon edes hetkeksi!!!
Mutta: Et voi elää niiden kanssa, mutta et voi elää ilmankaan niitä... :eek:

lksdvbknaf<ölj T3ÄOQ4Y3'+0IM3 röäruöharepgojk WÅPO V*************TTU |O

Vahinkoja sattuu. Turha rääkyä, tai millään lailla edes noteerata sitä, jos toiselta tippuu vaate vessanpönttöön (pesukone on keksitty) tai jos lapselta kastuu vaatteet iskän hoidossa.

Niin kauan kun teet kaiken miehesi puolesta, hän ei tee mitään. Ottakoot itse ne vaatteet kaapista. Valittakoot nälkäänsä, älä kanna sapuskaa eteen! Naisvoimaa, perkule :kieh: :D

Yhteistyössä