Mä en vissiin ole tajunnu jotain yksinhuoltajuudesta, mutta missä se palkinto on? Rahaa ei ole, kukaan ei koskaan kiitä mistään, ei siivotusta kodista, ei pestystä pyykistä.... :| Ruuasta nyt sentään useimmiten...Alkuperäinen kirjoittaja yh:onhan tää rankkaa, mutta palkitsevaa=)
Ja sulla asenne kohdillaan.Alkuperäinen kirjoittaja yh:onhan tää rankkaa, mutta palkitsevaa=)
Musta se on palkitsevaa kun tyttö hymyilee tyytyväisyydestä, antaa pusuja ja haleja. Se on siinä sitä palkitsevaa että lapsen on hyvä olla mun kans ja näyttää rakastavansa minua=)Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä en vissiin ole tajunnu jotain yksinhuoltajuudesta, mutta missä se palkinto on? Rahaa ei ole, kukaan ei koskaan kiitä mistään, ei siivotusta kodista, ei pestystä pyykistä.... :| Ruuasta nyt sentään useimmiten...Alkuperäinen kirjoittaja yh:onhan tää rankkaa, mutta palkitsevaa=)
Mulla lapset 1v1kk ja 3v9kk, ehkä ne sitten isompana osaa kiittää...
Niin joo jos sen noin ajattelee. Mä vaan ajattelin sen niin, että antais se lapsi haleja ja pusuja ja hymyilisi vaikka olisi mieskin kuvioissa, että siten mä en tajua sitä miten se palkitsevuus liittyy yksinhuoltajuuteen, äitinä olemiseen enemmänkin.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Musta se on palkitsevaa kun tyttö hymyilee tyytyväisyydestä, antaa pusuja ja haleja. Se on siinä sitä palkitsevaa että lapsen on hyvä olla mun kans ja näyttää rakastavansa minua=)
Mä olen odotus ajasta asti ollut yksin tytön kans, ni jotenki sitä kasvo siihen et yksin oon ja yksin on pärjättävä=) eli siis en tiiä millaista ees olisi jos tässä olis se toinen aikuinen jakamassa vastuun.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ja sulla asenne kohdillaan.Alkuperäinen kirjoittaja yh:onhan tää rankkaa, mutta palkitsevaa=)
Enpä tiedä kuinka tosiaan itse selviäisin.
No tuo se olis varmaan sitten juuri se asia mikä muakin palkitsisi ja saisi jaksamaan jos yksinhuoltaja olisin, eli ne oman lapsen huomionosoitukset, kauniit sanat ja teot, tuntisi onnistuneensa edes jossakin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Niin joo jos sen noin ajattelee. Mä vaan ajattelin sen niin, että antais se lapsi haleja ja pusuja ja hymyilisi vaikka olisi mieskin kuvioissa, että siten mä en tajua sitä miten se palkitsevuus liittyy yksinhuoltajuuteen, äitinä olemiseen enemmänkin.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Musta se on palkitsevaa kun tyttö hymyilee tyytyväisyydestä, antaa pusuja ja haleja. Se on siinä sitä palkitsevaa että lapsen on hyvä olla mun kans ja näyttää rakastavansa minua=)
On se niinki et se on palkitsevaa myös kun olet yksin pärjänny lapsen kanssa ja lapsi osoittaa sen tyytyväisyytenä ja rakkautena!Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Niin joo jos sen noin ajattelee. Mä vaan ajattelin sen niin, että antais se lapsi haleja ja pusuja ja hymyilisi vaikka olisi mieskin kuvioissa, että siten mä en tajua sitä miten se palkitsevuus liittyy yksinhuoltajuuteen, äitinä olemiseen enemmänkin.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Musta se on palkitsevaa kun tyttö hymyilee tyytyväisyydestä, antaa pusuja ja haleja. Se on siinä sitä palkitsevaa että lapsen on hyvä olla mun kans ja näyttää rakastavansa minua=)
Juuri tätä tarkoitin mitä illuusia kirjoitti, en vaan osannu ehkä kirjottaa oikealla tavalla, eli veit sanat suustani=)Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No tuo se olis varmaan sitten juuri se asia mikä muakin palkitsisi ja saisi jaksamaan jos yksinhuoltaja olisin, eli ne oman lapsen huomionosoitukset, kauniit sanat ja teot, tuntisi onnistuneensa edes jossakin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Niin joo jos sen noin ajattelee. Mä vaan ajattelin sen niin, että antais se lapsi haleja ja pusuja ja hymyilisi vaikka olisi mieskin kuvioissa, että siten mä en tajua sitä miten se palkitsevuus liittyy yksinhuoltajuuteen, äitinä olemiseen enemmänkin.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Musta se on palkitsevaa kun tyttö hymyilee tyytyväisyydestä, antaa pusuja ja haleja. Se on siinä sitä palkitsevaa että lapsen on hyvä olla mun kans ja näyttää rakastavansa minua=)
Se vaan tuntuu niin kamalalta ajatella että "kai sitä jaksaisi jos olis pakko".. :|Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Olen monesti ajatellut samoin kuin Illuusia. Kun oikein p päivä eikä mikään suju, on todella ihanaa, kun kotiin tulee toinen aikuinen! Mitä jos kukaan ei koskaan tulisikaan, sukulaiset kaukana yms.. HUH HUH
Toisaalta kait sitä jaksais, jos olia pakko.
Toinen pointti myös, et koitan pitää parisuhteesta huolta ettei pääsisi eroa tapahtumaan. Aina sitä ei tietysti voi välttää.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:välillä on niin raskasta...paskallekkaan pääse yksin...mutta päivääkään en vaihtas pois
No tää mulla ehkä on Se Pointti. Lapset ei ole käytännössä koskaan isällään. Poika joskus viikonloppuna yötä, tyttö ei ole ollut vielä kertaakaan (ikää 1v1kk ja imetän vielä). Mun oma aika on sitä, että pääsee töihin yksin tai saa käydä ruokakaupassa tai kaupungilla asioilla yksin. Ei siis mitään laatuaikaa. Ja näitäkin hetkiä on HARVOIN!Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tää johtuu kyllä siitä, että esikoinen on säännöllisesti isällään, ja sain huilia joka toisen viikonlopun, ja joka toisen nauttia lapsen kanssa.
:flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja yh:mä olen 24/7 tuon neidin kans yksin se ei ole isällään ollenkaa eikä kyllä muuaallakaan yökylässä. Ja tosiaan mihkään ei pääse rauhassa, mutta nää illat on omaa pyhitettyä aikaa ku se nukkuu. Päivääkään en pois vaihtais=)
Mutta sun pitää oppii ottaa se ilo irti niistä pienistäkin asioista=)Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No tää mulla ehkä on Se Pointti. Lapset ei ole käytännössä koskaan isällään. Poika joskus viikonloppuna yötä, tyttö ei ole ollut vielä kertaakaan (ikää 1v1kk ja imetän vielä). Mun oma aika on sitä, että pääsee töihin yksin tai saa käydä ruokakaupassa tai kaupungilla asioilla yksin. Ei siis mitään laatuaikaa. Ja näitäkin hetkiä on HARVOIN!Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tää johtuu kyllä siitä, että esikoinen on säännöllisesti isällään, ja sain huilia joka toisen viikonlopun, ja joka toisen nauttia lapsen kanssa.
Ihan oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:välillä on niin raskasta...paskallekkaan pääse yksin...mutta päivääkään en vaihtas pois