kyllä, kaivoin miehen reppua LUVATTA ja löysin sieltä viestejä

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
lapuilla..

yhdessä meseosote

toisessa numero, nimi ja "soittele ihmees ;)"

kolmannessa lukee että "kauniita unia!"

MITÄ TÄLLÄSET MAHTAA OLLA, PITÄISKÖ HEITTÄÄ NE MIEHEN NAAMAAN JA KYSYÄ SUORAAN VAI LAITANKO TAKASIN REPPUUN JA OLEN NIIN KUIN ENNENKIN.

Mulla oli epäilys että kaikki ei ole ihan kohillaan ja kaivoin sitten.

No kysyt että mitä nää on. Mä ottaisin nimen ja numeron ylös itselleni ja mitä nyt sitten miehen kanssa selviääkin, niin voisin itse soittaa sitten jos tuntisin tarvetta. Riippuu tilanteesta.

Mä en ala jauhaa että eihän sulla ollut lupaa, njaa njaa njaa- mitä vastauksia tulet saamaan pian.

ap
en niinkään epäile että olisi sänkyyn saakka jonkun kanssa mennyt (vaikka mistä sitäkään tietää) mutta mua kyllä loukkaa jo tuollainen flirttailu esim. baarissa koska molemmat tietää hyvin että se ei ole oikein meidän suhteessa.

No ensinnäkin. Näin kännykautena on harvinaisempaa että ihmiset vaihtaa nroita lappusten kera, veikkaanpa että ukkosi on ottanut ne paperille juuri siksi, ettei jää kiinni siitä että sitten soittelee ja kehittelee toisten kanssa jotain.

Toki.. voit uskotella, että miehesi ei ole tehnyt/aikonut tehdä mitään.

mari
No hei, jos aikuinen mies käyttää reppua ja säästelee jotain hemmetin lappusia, niin onkohan jääny jotenkin kehityksessä jälkeen? Pitäskö sitä näppästä karttakepilla sormille vai jättää luokalle? *AUTS*

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No ensinnäkin. Näin kännykautena on harvinaisempaa että ihmiset vaihtaa nroita lappusten kera, veikkaanpa että ukkosi on ottanut ne paperille juuri siksi, ettei jää kiinni siitä että sitten soittelee ja kehittelee toisten kanssa jotain.

Toki.. voit uskotella, että miehesi ei ole tehnyt/aikonut tehdä mitään.
no miehen kännykkään mulla ei ole mitään asiaa, sen on tehnyt selväksi. ihmettelen että jätti reppunsa noin ja laput sinne, kun esim. sen kännykkä ei IKINÄ loju missään mun ulottuvilla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
No hei, jos aikuinen mies käyttää reppua ja säästelee jotain hemmetin lappusia, niin onkohan jääny jotenkin kehityksessä jälkeen? Pitäskö sitä näppästä karttakepilla sormille vai jättää luokalle? *AUTS*
asian vierestä.... - se kantaa reppua koska sen täytyy jatkuvasti kantaa insuliineja ym mukana. ei se nyt niin vanhakaan vielä oo....

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Kannattiko?? Sulla ei oo mitää oikeutta penkoo toisen yksityistä omaisuutta! Sait mitä ansaitsitkin!!
Missä menee rajat parisuhteessa?

Taskut? Laatikko? Reppu? Käsilaukku?
Epämääräinen postikasa työpöydällä?

Meillä ne on suljettu kirje, sähköposti, pankkitili, kännykkä.

Ja kaikkiin näihin 'pääsy' luvalla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Kannattiko?? Sulla ei oo mitää oikeutta penkoo toisen yksityistä omaisuutta! Sait mitä ansaitsitkin!!
nojaa... mun mielestä kaikki suhteessa ei voi olla yksityistä omaisuutta. kännykät ja tietsikat ymmärrän. tosin mies saa kyllä koskea mun kännykkään ja käyttää mun konetta. etsin yhtä kuittia miehen repusta mistä oltiin puhuttu, luvatta joo jos tarkkoja ollaan, mutta yllätykseksi löysin jotain ihan muuta.

idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miesparkoja minkälaisia muijia niillä on. Ei ihme, että vieras nainen kiinnostaa.
Siis, mitä ihmettä miehet sitten salailee ja miksi pitää seurustella muiden naisten kanssa jos on jo oma kulta? Jos tahtoo vapauden niin sitten tarvii erota siitä "kauheasta" muijasta. Vai miten asia ois jos kaikki naiset pettäisi miestään...ne kun on NIIIIN nuijia ;)

h
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
:LOL:

salailee
Jos et saa edes katsoa miehesi kännykkää tai ei koskaan laita sitä normisti pöydfälle tai esille niin kyllä elvästi salaa jotakin. Taitaa olla sun fiiliksissä perää..ettei kaikki ole ihan kohillaan. Pyydä saada katsoa sen puhelimesta viestit (saapuneet ja lähetetyt) ja soitot ja numerot. Jos ei ole salattavaa niin silloin voi näyttää ne!

Yhteistyössä