Kyllä, ihminen on tyhmä jollei opi virheistään..

mä tein sen taas, söin pussillisen sokerittomia kovia, ihania karkkeja, joissa pieni teksti: saattaa aiheuttaa laktatiivisia vaikutuksia...ja ja, mahaa kiertää ja sattuu ja olo kuin ilmapallolla :x
Eikä siinä mitään muuten, mutta tein tämän samaisen asian juuri pari viikkoa sitten ja vannoin etten enää ikinä koske karkkeihin joilla tällaisia vaikuksia :xmas:

Kyllä, olen ihminen joka toistaa virheitään..tämä oli ihan pakko nyt jakaa teidän kanssa jotta ette tee samoja virheitä :xmas:
 
vieras
Jep. Minä söin tänään wrigleys purkkaa autossa, ja sama homma. Ei tarvii mun maha paljon sitä sorbitolia vai mitä niissä on, ja alka mahassa kiertämään. Inhottavaa!
 
vieras
Itse asiassa on tutkittu juttu, että ihminen ei opi virheistään. Sen sijaa ihminen oppii onnistumisista, joita saa kun uskaltaa kokeilla uusia tapoja eikä pelkää virheitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa on tutkittu juttu, että ihminen ei opi virheistään. Sen sijaa ihminen oppii onnistumisista, joita saa kun uskaltaa kokeilla uusia tapoja eikä pelkää virheitä :)
Kuka tän on tutkinut?? Miten se tutkittiin? Missä? Kenelle se tutkimus tehtiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa on tutkittu juttu, että ihminen ei opi virheistään. Sen sijaa ihminen oppii onnistumisista, joita saa kun uskaltaa kokeilla uusia tapoja eikä pelkää virheitä :)
Jep, mulla ainakin kyseisten karkkien himo iski taas yllättäen ja unohtui nämä ikävät vaivat..huoh.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa on tutkittu juttu, että ihminen ei opi virheistään. Sen sijaa ihminen oppii onnistumisista, joita saa kun uskaltaa kokeilla uusia tapoja eikä pelkää virheitä :)
Kuka tän on tutkinut?? Miten se tutkittiin? Missä? Kenelle se tutkimus tehtiin?
En muista muuta kuin että tuo on tiede-lehdestä peräisin oleva tieto, jonka takana oli joku tutkimus. Tosin sen ymmärtää helpommin avattuna. Eli ihminen lyö päätään seinään, mutta jos hän kerran onnistuu niin hän alkaa noudattamaan tapaa jolla onnistui. Samalla ihmiset kuitenkin pitäytyvät vanhoissa tavoissa ja menetelmissä. Vaikka ne olisivat huonoja niin silti ne ovat ainakin tuttuja ja siten turvallisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa on tutkittu juttu, että ihminen ei opi virheistään. Sen sijaa ihminen oppii onnistumisista, joita saa kun uskaltaa kokeilla uusia tapoja eikä pelkää virheitä :)
Kuka tän on tutkinut?? Miten se tutkittiin? Missä? Kenelle se tutkimus tehtiin?
En muista muuta kuin että tuo on tiede-lehdestä peräisin oleva tieto, jonka takana oli joku tutkimus. Tosin sen ymmärtää helpommin avattuna. Eli ihminen lyö päätään seinään, mutta jos hän kerran onnistuu niin hän alkaa noudattamaan tapaa jolla onnistui. Samalla ihmiset kuitenkin pitäytyvät vanhoissa tavoissa ja menetelmissä. Vaikka ne olisivat huonoja niin silti ne ovat ainakin tuttuja ja siten turvallisia.

Ok. Kuulostaa loogiselle jopa mun korvaan. Kiitti.

 

Yhteistyössä