Kyllä voi ihmisillä olla huono tuuri, mitähän seuraavaks käy :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Kolmatta päivää jatkuu jo. Eilen kerroinkin kun maanantaina ostin viallisen puhelimen, no sen sain sentään vaihdettua uuteen ja toivottavasti se nyt toimii.
Miehelle pätkähti eilen 120? sakkoa ja vuoden ajokielto... Syy: ajo-oikeudetta ajo. Ja mistä tää johtuu? Siitä, että on unohtanut hakee uuden kortin kun entinen mennyt vanhaks pari kk sitten. :headwall: Eli kaikki muuten ollut kunnossa, mutta unohtanut vaan hakee sen uuden hemmetin muoviläpyskän! Yrittää valittaa koska tarvii korttia työssään, toivottavasti edes se ajokielto lähtee pois.
Ja tänään sitten sellanen, ettei pyykkikoneen kansi aukee, ja siellä olis märät pyykit sisällä odottamassa. Kaikkee mahdollista on yritetty, uutta pesuohjelmaa eikä senkään jälkeen auennu ym. Mitähän sillekin voi tehdä ja paljonko maksaa? :( Takuu ei oo enää voimassa...

Missä huoneessa se pesukone on? Jostainhan ne vedet saa sieltä pois? Koska jos ongelma on se ettei se tyhjennä vesiä niin se luukku ei aukea ennenkuin ne vedet saa pois..

Hei mulla oli ihan sama ongelma muutama viikko sitten pesukoneen kanssa. Sinne poistopumpun siipien (tms:n) väliin oli menny matosta semmonen pitkä kude (vai mikä se on ?) ja pumppu ei päässy pyörimään. Kokeiles kattoo onko sama vika sun koneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Missä huoneessa se pesukone on? Jostainhan ne vedet saa sieltä pois? Koska jos ongelma on se ettei se tyhjennä vesiä niin se luukku ei aukea ennenkuin ne vedet saa pois..

Siis kai se on ne vedet tyhjentäny ja pessy ihan normaalisti ne pyykit jotka siel nyt on. Mutta ei vaan aukee vaikka olis tunti siitä kun ohjelma on loppunut.

Okei, jos siellä sisällä ei ole vettä niin sen luukun mekanismi vaan on varmaan jumissa, kai se on korjaaja teidän hommattava :/ Meillä on aina tuo ongelma johtunut siitä että koneessa on vedet sisällä vielä..

Joo... Laitoin ny vielä pesuohljelman alusta, jos sen jälkeen vaikka aukeis, mut tuskin. Ja toi pitäis saada auki vaikka kesken pesuohjelman jos sen keskeyttää, on nimittäin päältätäytettävä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Joo... Laitoin ny vielä pesuohljelman alusta, jos sen jälkeen vaikka aukeis, mut tuskin. Ja toi pitäis saada auki vaikka kesken pesuohjelman jos sen keskeyttää, on nimittäin päältätäytettävä. :/

Meillä on kanssa mutta ei sitä saa auki niin kauan kun ne vedet on siellä..

sori nytten mutta miun mielestä on ihan silkkaa omaa tyhmyyttä ettei hoida niitä ajokorttiasioita kuntoon. varsinkin ettei ole "muka" aikaa tai mahollisuutta hakea sitä uutta korttia...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
sori nytten mutta miun mielestä on ihan silkkaa omaa tyhmyyttä ettei hoida niitä ajokorttiasioita kuntoon. varsinkin ettei ole "muka" aikaa tai mahollisuutta hakea sitä uutta korttia...

Sori nytten mutta mun mielestä on törkeeta että saa saman verran rangaistuksia, kuin ihminen joka tietoisesti ajelee niin ettei korttia oo koskaan ollutkaan. Vähän inhimillisempää ehkä jos vaan on unohtanut hakee sen uuden kortin?
Kyllä mun mielestä olis ihan pelkkä huomautuskin voinut riittää. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Sori nytten mutta mun mielestä on törkeeta että saa saman verran rangaistuksia, kuin ihminen joka tietoisesti ajelee niin ettei korttia oo koskaan ollutkaan. Vähän inhimillisempää ehkä jos vaan on unohtanut hakee sen uuden kortin?
Kyllä mun mielestä olis ihan pelkkä huomautuskin voinut riittää. :headwall:

no näinhän se on. siinä oot oikeessa. kyllä se sakko ois riittäny tuossa vaiheessa koska se uus kortti sielä poliisilaitoksella oottaa.

eiku valitusta tekemään vaan.

Yhteistyössä