Kyllä värillä on väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BackInBlack
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BackInBlack

Vieras
Minulla on jo kauan aikaa ollut tapana panna upeita Afrikan kaunottaria tai oikeammin heidän jälkeläisiään. Tapaamani naiset ovat yleensä jenkkejä mutta tapailen säännöllisesti myös paria ruotsalaista ja englantilaista naista. Olen äärettömän viehättynyt heidän kauniisiin vartaloihinsa, erityisesti pepun upea kaari ja kauniit kiinteät rinnat näyttävät olevan rodun geeneihin talletetut ominaisuudet. Seksi on aina todella fantastista. Se antaa voimia arkeen tavallisen roikkupeppuisen suomalaisnaisen kanssa. Onneksi työmatkalle Lontooseen ""pääsee"" joka viikko.

Kerrankin joku uskaltaa sanoa totuuden... Ja vieläpä asiallisesti. Loukkaamatta liikaa näitä kotoisia maatiaislehmiä jotka pienissä päissään ja suurissa perseissään luulevat olevansa maailmanluokan kaunottaria. Hyvä! Lisää samanlaista!!

Kerrankin joku uskaltaa sanoa totuuden... Ja vieläpä asiallisesti. Loukkaamatta liikaa näitä kotoisia maatiaislehmiä jotka pienissä päissään ja suurissa perseissään luulevat olevansa maailmanluokan kaunottaria. Hyvä! Lisää samanlaista!!

Kiitokset hyvästä kirjoituksesta. Olisin itse voinut kirjoittaa lähes samoilla sanoilla. Totuushan on juuri se mikä tekstistäsi on luettavissa. Suomalaiset naiset ovat vartaloltaan(kin) todella paljon tummaihoisia huononpia. Siitä huolimatta ne jaksaa jauhaa joka käänteessä omaa ""upeuttaan"". Mutta kyllähän se totuus tulee kuitenkin aina lopulta ilmi.

ASIAA!!
Itse olen trimmissä kunnossa oleva Mies. Suomalaiset naiset ovat joko liian luisevia, kuin hirvet tai isoperseisiä päärynän muotoisia ja roikkutissisiä mätisäkkejä. Onneksi luoja on luonut meille Miehille Tummat latinot ja suklaan ruskeat afrikkalaiset jalokivet. Mitä nekru miehiin suomessa tulee, käykää naiset katsomassa Lontoossa tai USAssa tai Afrikassa miltä Hyvän näköiset mustat miehet näyttää. Suomessa on näköjään valkoisen rodun ja mustan miesrodun jätteet.. no, eihän tänne tule pakolaisiksi kuin roskasakki. Olen hetero, ja nautin mustasta naisesta aivan kohta. Chiao!

No niin, nyt alkoi sitten tämä ""kauniimman"" sukupuolen avautuminen. Löysää jane niitä tukisukkahousuja ja anna peppusi ihan vapaasti hyllyä, kaikkine selluliitteineen. Totuus taitaa sattua. Vai mitä? Voi raukkaa!!!

Siinä taas piipittää järkyttyneenä joku ""pikku""-saara. Ei tahdo oikein kirjoituskaan sujua. Ehkäpä me miehet ollaan vaan kyllästytty teihin suomalaisiin tasa-arvoa kiljuviin mätisäkkeihin ettei meillä kiihota panna teitä. Kovin montaa puutteessa elävää miestä en ole tälläkään saitilla havainnut. Suomalais-naisia kylläkin. En mää tiiä! Kai suomessa myydään viallisia peilejä kun suomalaismuijat ovat mielestään kauniita.

Ja siellä sitten istuu koneellaan tavallinen löysäperseinen suomalainen jane ja tekee sitä mitä parhaiten osaa, eli valittaa ja odottaa miehen kantavan rahaa kotiin. Tyypillistä!

Kyllä alkuperäinen teksti on munkin mielestä ihan asiaa. Olen itsekkin työni vuoksi usein ulkomailla ja olen saanut kokea upeita akteja kiinteiden tummien kaunotarten kanssa. Kotona odottaa lasteni äiti, juuri sellainen ""tavallinen löysäperseinen suomalainen jane"". Hän kyllä tietää nämä juttuni, mutta ei häiriinny kun kotiin tulee iskän tilipäivinä aina kivasti rahaa.

Mun mielestä toi Iskän ""tavallinen löysäperseinen suomalainen jane"" on taidokkaasti vienyt huoraamisen aivan huippuunsa. Istuu vaan kotona isolla perseellään ja saa siitä rahaa. Iskä tuskin panee sitä kovin usein mutta maksaa silti!

Mustista miehistä voi puhua yhtä kauniisti. He ovat aivan samanveroisia kuin puhut mustista naisista.
Minä naisena ihailen mustaa miestä suunnattomasti, sitä upeaa kroppaa ja ylvästä käyntiä, ja pakarat ihanat.
Samalla sivulla ei edes puhuakaan heidän rakastelutaidostaan ja kestosta, verrattuna suomalaisiin miehiin.
Otan mustan miehen aina kun se mahdollista ja nautin. Sitten on hyvä tulla kotiin tyydytettyna suomalaisen aviomieheni luo.

Yhteistyössä