Kyllä tyttöjen elämä on kovaa

Luin itse tuon uutisen jostain ja suuttumusta herätti. on jotenkin niin populistista paskaa. ja mustamaalaa ihan selvästi parempaa ja viisaampaa ja älykkäämpää sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja ppp:
Enpä ole huomannut poikien saavan olla väkivaltaisia ilman vastuuta ja että se tuosta vaan hyväksyttäisiin; eivät he vapaudu pahoinpitelysyytteistä yms pelkästään sillä perusteella, että he ovat poikia. Koulussa joutuvat jälki-istuntoon, mikäli tappelevat jne. Samoin eri lehdissä uutisoidaan jatkuvasti erilaisia väkivallantekoja sukupuolesta riippumatta. Poikien väkivaltaisuus on ollut näkyvämpää ja paljon enemmän tapetilla kuin tyttöjen, joten en ihmettele yhtään sitä, että joku "liike", kuten tuo Non Fighting Generation on kiinnostunut myös tyttöjen harrastamasta väkivallasta ja sen laadusta. Mun mielestäni on hyvä, että asiasta puhutaan ääneen kummankin sukupuolen osalta.

Ja jos poikien osalta on muka voimassa "pojat ovat poikia" -periaate, niin vastaavasti tyttöjen osalta on ollut voimassa "tytöt eivät koskaan tee mitään väkivaltaista" -periaate. Kyllähän se juuri niin on, että väkivalta yleensä liitetään miessukupuoleen ja joillekin saattaa oikeasti tulla yllätyksenä tuo, että myös aika iso osa tytöistä on väkivaltaisia (yllätyksenä etenkin vanhemmille sukupolville).

Se, että jotkut vanhemmat eivät välitä tuon taivaallista jälkikasvunsa käytöstavoista ja siitä, miten he kohtelevat muita ihmisiä, on asia erikseen. Toisten ihmisten koskemattomuuden (sekä henkisen että fyysisen) kunnioitus pitäisi opettaa joka ikiselle lapselle, olivat he sitten tyttöjä tai poikia.

Peesaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Minä olen aina ollut herkkä täräyttämään turpaan!

Hienoa että nykypissiksetkin tulevat vihdoin perässä!

Mutta kun ei saa panna vastaan, vaan pitää tehdä raiskausilmoitus! Muuten saat syytteen pahoinpitelystä.

just näin. pakko antaa hiplata murrosiässä peffaa ja rintoja väkijoukossa, kuten omana kouluaikana. jos lyöt tarpeeksi saatuasi, olet väkivaltainen ja kuulut noihin uutisoituun 40 prosenttiin.

täällä palstallakin oltiin sitä mieltä että ihan ok että 10v pojat hiplaa tyttöjä väkisin. "pojat on vaan poikia". yöks miten oksettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mua kans:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Minä olen aina ollut herkkä täräyttämään turpaan!

Hienoa että nykypissiksetkin tulevat vihdoin perässä!

Mutta kun ei saa panna vastaan, vaan pitää tehdä raiskausilmoitus! Muuten saat syytteen pahoinpitelystä.

just näin. pakko antaa hiplata murrosiässä peffaa ja rintoja väkijoukossa, kuten omana kouluaikana. jos lyöt tarpeeksi saatuasi, olet väkivaltainen ja kuulut noihin uutisoituun 40 prosenttiin.

täällä palstallakin oltiin sitä mieltä että ihan ok että 10v pojat hiplaa tyttöjä väkisin. "pojat on vaan poikia". yöks miten oksettavaa.

Ja sitten toisena päivänä kauhisteltiin, kun kaksi lähes samanikäistä tyttöä leikki keskenään yhteistuumin lääkärileikkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ppp:
Enpä ole huomannut poikien saavan olla väkivaltaisia ilman vastuuta ja että se tuosta vaan hyväksyttäisiin; eivät he vapaudu pahoinpitelysyytteistä yms pelkästään sillä perusteella, että he ovat poikia. Koulussa joutuvat jälki-istuntoon, mikäli tappelevat jne. Samoin eri lehdissä uutisoidaan jatkuvasti erilaisia väkivallantekoja sukupuolesta riippumatta. Poikien väkivaltaisuus on ollut näkyvämpää ja paljon enemmän tapetilla kuin tyttöjen, joten en ihmettele yhtään sitä, että joku "liike", kuten tuo Non Fighting Generation on kiinnostunut myös tyttöjen harrastamasta väkivallasta ja sen laadusta. Mun mielestäni on hyvä, että asiasta puhutaan ääneen kummankin sukupuolen osalta.

Ja jos poikien osalta on muka voimassa "pojat ovat poikia" -periaate, niin vastaavasti tyttöjen osalta on ollut voimassa "tytöt eivät koskaan tee mitään väkivaltaista" -periaate. Kyllähän se juuri niin on, että väkivalta yleensä liitetään miessukupuoleen ja joillekin saattaa oikeasti tulla yllätyksenä tuo, että myös aika iso osa tytöistä on väkivaltaisia (yllätyksenä etenkin vanhemmille sukupolville).

Se, että jotkut vanhemmat eivät välitä tuon taivaallista jälkikasvunsa käytöstavoista ja siitä, miten he kohtelevat muita ihmisiä, on asia erikseen. Toisten ihmisten koskemattomuuden (sekä henkisen että fyysisen) kunnioitus pitäisi opettaa joka ikiselle lapselle, olivat he sitten tyttöjä tai poikia.

Tässä onkin sit ketjun parasta antia! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja mua kans:
tähänkin ketjuun näköjään eksyny muutama pojan äiti joka varmaan tunnistaa itteensä. :whistle:

MISTÄ pitäisi itsensä tunnistaa???
Yhtä lailla voidaan sanoa, että ketjussa on muutama tyttöjen äiti, jotka toistavat vanhoja kliseitä ja yrittävät sysätä kaiken maailman pahan vastakkaisen sukupuolen niskoille.

Yllättäen palstalla on ollut myös ketju, joka oli otsikoitu tyyliin hauskinta, mitä olet suuttuessasi tehnyt miehellesi. Ketju oli täynnä "hauskoja" kirjoituksia miesten vaatteiden rikki leikkaamisista, autojen renkaiden viiltelystä, astioiden ja pullojen heittelystä miehen päälle, puukolla uhkaamisista yms. Ja oikeasti, suurimmaksi osaksi se oli palstan naisten mielestä hauskaa, kun nainen tekee miehelle tuollaisia asioita. Jos tekijänä noissa jutuissa olisi ollut mies, niin hänet olisi vaadittu lynkattavaksi saunan takse, käsketty soittamaan poliisille ja tekemään rikosilmoitus jne. Minusta tällä palstalla sallitaan naisille väkivaltaiset teot ja ilmiselvästi nyt myös tytöillekin. Vain poikien/miesten tyttöihin/naisiin kohdistama väkivalta on palstan mielestä väärin, mutta jos tyttö/nainen on se väkivaltainen, niin se onkin yhtäkkiä sitten hauskaa ja sallittua. Mä en todellakaan ymmärrä tätä asennetta. KAIKKI väkivalta, kohdistui se sitten kehen tahansa ja oli tekijänä kuka tahansa, on väärin!

Yhteistyössä