Kyllä tupakoiva ihminen on yököttävä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miimiäinen

Vieras
Tupakoiva ihminen haisee. Tupakoivat äidit pakottaa lapset haistelemaan sitä yökköä käryä itestään. Tupakoivan suu haisee ja maistuu ihan shitille. Tupakoiva ihminen näyttääkin etovalta.

MIKSI IHMEESSÄ MÄ SITTEN TAAS TUPAKOIN?! Mä olin melkeen 2 vuotta polttamatta ja nyt oon revenny taas :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:
Missä se itsekuri nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja u.m:
Jee,mun tupakoimattomuudesta tulee pian vuosi! :wave:

ja toivottavasti en enää ratkea...

Niin,mikä on teidät, jo vuosia polttamatta olleet,saanut polttamaan uudelleen?
Että itse osaisin välttää tilannetta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mieti vielä hampaita, ihoa, kukkaroa...

(pahus, unohdin eilen käydä röökillä, menenkin tänään)

Juu, iho kärsii heti :x Mun naama oli ihan hyvässä kunnossa viel hetki sitten, mutta tupakoinnin alettua :snotty:

Jee,mun tupakoimattomuudesta tulee pian vuosi! :wave:

ja toivottavasti en enää ratkea...

Niin,mikä on teidät, jo vuosia polttamatta olleet,saanut polttamaan uudelleen?
Että itse osaisin välttää tilannetta... :whistle:

Mä kävin eka kertaa raflassa ja otin muutaman paukun ja siitä se lähti
:kieh:
Jäi ½ askii reissun jälkeen ja aattelin sitte kotona myöhemmin polttaa yhen lonkeron kanssa... No nyt mä polttelen taas ihan ilman paukkuja tai lonkeroita.

Kyllä ottaa päähän, kun alkoi ukko taas polttaan. Oli muutaman kuukauden polttamatta, mutta ei sitten pystynyt enää olemaankaan. Oon passittanut ukon käsipesulle joka polttamisen jälkeen. Ei todellakaan koske meidän kotona niillä käsillä mihinkään. Sain tarpeekseni, kun tietokoneen hiiren kautta alkoi omakin käteni haista ihan sonnalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Tupakoiva ihminen haisee. Tupakoivat äidit pakottaa lapset haistelemaan sitä yökköä käryä itestään. Tupakoivan suu haisee ja maistuu ihan shitille. Tupakoiva ihminen näyttääkin etovalta.

MIKSI IHMEESSÄ MÄ SITTEN TAAS TUPAKOIN?! Mä olin melkeen 2 vuotta polttamatta ja nyt oon revenny taas :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:
Missä se itsekuri nyt on?

PEESAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
paitsi että en ole koskaan polttanut

äsken kävin tupakalla ja mietin inhoten koko käärylettä. miks se on taas mun suussa? kolme vuotta polttamatta ja yks ilta baarissa ja siitä se pikku hiljaa taas lähti. miks mä oon niin huono ihminen???

Mä poltan silloin kun olen viihteellä eli TO-DEL-LA harvoin. No sit vedän ku korsteeni ja pelkään saavani keuhkosyövän. Nyt ajattelin uutenavuotena kärytellä kun vauva on mennyt koisimaan. Ja huom huom kaikille, en imetä.............. :D :saint: :kieh:

mua ei käy kateeks edes tuuri polttajat. mua käy kateeks tupakoimattomat(vaikka usein aliarvioivatkin tupakan aiheuttamaa riippuvuutta). jotenkin viimeks tupakanlopettaminen oli kovin helppoa, nyt raskaana (poltan 1-5 tupakkaa viikossa) ja en millään saa revittyä itseäni irti niistä savuista. hävettää jokainen kääryle, syyllistää ja silti? mä se olen paska

Yhteistyössä