Kyllä tuo Breivik on niin sairas ihminen! Muka itsepuolustusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muurataan maan alle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muurataan maan alle

Vieras
Ei tuo hullu voi olla tosissaan. Meni murhaamaan kymmeniä aseettomia nuoria, ja syynä oli itsepuolustusta. Ja vieläpä alkoi itkeä kun oikeudessa näytettiin hänen itse tekemää manifestvideota.
Tuollaista ihmistä ei pitäisi tuomita missään oikeudessa vaan hänet täytyisi päästä vapaalle jalalle....

Ei tuo hullu voi olla tosissaan. Meni murhaamaan kymmeniä aseettomia nuoria, ja syynä oli itsepuolustusta. Ja vieläpä alkoi itkeä kun oikeudessa näytettiin hänen itse tekemää manifestvideota.
Tuollaista ihmistä ei pitäisi tuomita missään oikeudessa vaan hänet täytyisi päästä vapaalle jalalle....

Miten kävi oikeudessa niin se lusii! seko tai terve! Eikä pääse vapaaksi!!!!!! Tajuakoo se ees mitään?
????

No sairashan se on, siitä ei epäilystäkään. Ei normaalijärkinen ihminen voi ymmärtää tuollaisen mielipuolen ajatuksia, ja eipä ole tarviskaan. Vapaaksi ei pääse varmaan ikinä ja hyvä niin.

kun joku joka on sekoamis pisteessä ja tarvitsee apua? Sinä tunnet sen tunteen ja voit vaan olla hiljaa
. En itse sekoa mutta jonkun tunne nyt on aika voimakas ja en halua puhua tästä asiasta!
Jos olet henkilö joka haluat apua! nyt eikä myöhemmin kerro! jotenkin se !

[QUOTE="vieras";26085476]kun joku joka on sekoamis pisteessä ja tarvitsee apua? Sinä tunnet sen tunteen ja voit vaan olla hiljaa
. En itse sekoa mutta jonkun tunne nyt on aika voimakas ja en halua puhua tästä asiasta!
Jos olet henkilö joka haluat apua! nyt eikä myöhemmin kerro! jotenkin se ![/QUOTE]

etsin henkilöä joka tuntee noin voimaakkaasti breivikin oikeuden takia?

[QUOTE="vieras";26085462]No sairashan se on, siitä ei epäilystäkään. Ei normaalijärkinen ihminen voi ymmärtää tuollaisen mielipuolen ajatuksia, ja eipä ole tarviskaan. Vapaaksi ei pääse varmaan ikinä ja hyvä niin.[/QUOTE]

Kunpa pääsis nyt heti vapaaksi. Hän voi 101% varmuudella olettaa, että on hänellä on paljon "ystäviä" portilla odottamassa,,,,

[QUOTE="fuu";26086613]Minäkin haluaisin tietää, että mistä johtuu, että kun valkoihoinen mies tappaa ihmisiä aatteensa vuoksi hän on sairas ja hänet pitää lukita vankilaan loppuelämäksi, mutta jos mies olisikin muslimi ni silloin se on ihan ok?[/QUOTE]

Kuka on sanonut, että on ok, jos ylipäänsä kukaan tappaa??!??!?!?!

Kuka on sanonut, että on ok, jos ylipäänsä kukaan tappaa??!??!?!?!

No sellaisen käsityksen sain tuosta sinun kommentistasi.

Toisekseen silloin kun tästä tapahtumasta ensimmäistä kertaa uutisoitiin, niin kaikki oli ihan rauhallisia vielä siinä vaiheessa, kun luulivat tekijän olevan muslimi. Sitten kun selvisi, että tekijä olikin valkoihoinen norjalainen niin kauhea tuomitseminen ja riehuminen alkoi.

[QUOTE="fuu";26086700]No sellaisen käsityksen sain tuosta sinun kommentistasi.

Toisekseen silloin kun tästä tapahtumasta ensimmäistä kertaa uutisoitiin, niin kaikki oli ihan rauhallisia vielä siinä vaiheessa, kun luulivat tekijän olevan muslimi. Sitten kun selvisi, että tekijä olikin valkoihoinen norjalainen niin kauhea tuomitseminen ja riehuminen alkoi.[/QUOTE]

Tässä ketjussa puhutaan/puhuttiin Breivikistä, joten miten muslimit ym. liittyvät aiheeseen? Eivät yhtään mitenkään?! Pakkoko niitä omia ennakkoluuloja on tunkea joka h..tin keskusteluun?!?!

Enkä mä ainakaan ollut yhtään rauhallinen, vaan kauhistuneena seurasin, kun teon laajuus pikku hiljaa paljastui, ja kauhistuin ihan yhtä lailla mahdollisesta ulkomaalaisten tekemästä terrori-iskusta. Etkö itse sitten tuomitse B:n tekoa?! Käsitätkö sen?? Ihan yhtä kamalia olivat 11.9.2001 tapahtumat ja syyllisiä lähdettiin kyllä jahtaamaan heti paikalla, eikö?!?!

Tässä ketjussa puhutaan/puhuttiin Breivikistä, joten miten muslimit ym. liittyvät aiheeseen? Eivät yhtään mitenkään?! Pakkoko niitä omia ennakkoluuloja on tunkea joka h..tin keskusteluun?!?!

Enkä mä ainakaan ollut yhtään rauhallinen, vaan kauhistuneena seurasin, kun teon laajuus pikku hiljaa paljastui, ja kauhistuin ihan yhtä lailla mahdollisesta ulkomaalaisten tekemästä terrori-iskusta. Etkö itse sitten tuomitse B:n tekoa?! Käsitätkö sen?? Ihan yhtä kamalia olivat 11.9.2001 tapahtumat ja syyllisiä lähdettiin kyllä jahtaamaan heti paikalla, eikö?!?!

En tuomitse enkä hyväksy kyseisen ihmisen tekoa. Ymmärrän (ainakin luulen) miksi hän teki mitä teki. Ymmärrän myös että murhaaminen on rikos.

Se tunne ei muuta! pelkoa ja jännitystä!

Se joka tunsin minä tunsin siks en halunnut breivikin oikeiden käyntiä lukea! Et ole enää täällä!

Kyl siinä vaan niin käy, että mihin tahansa se jätkä tuolta oikeudesta kävelee, niin sillä on just niitä "ystäviä" vastassa hyvin nopeesti. En usko että "pääsee" koskaan normaalivankilaankaan lusimaan.

Teko ei tietenkään ole hyväksyttävä, vaan se on rikos ihmiskuntaa vastaan, mutta ajatus itsepuoluksesta tulee ilmeisesti siitä, että hän ajatteli teoilla puolustavansa Norjan yhteiskuntaa islamin leviämiseltä.

Kyllähän tuolla tavoin käyttäytyvä henkilö on kiistatta henkisiltä rakenteiltaan niin poikkeava, että häntä tuskin voidaan ikinä pitää turvallisena tai yhteiskuntaan soveltuvana. Norjan lainsäädännöstä en tiedä tarkemmin, mutta Suomessahan esim. Jammu saatiin pidettyä lukkojen takana kuolemaansa saakka vaikka varsinainen tuomio ei tietystikään niin pitkä ollut.

Veikkaan kuitenkin, että Breivik tulee tekemään itsemurhan vankeudessa. Ellei joku ehdi avustaa.

Yhteistyössä