Kyllä tukisukat on jumalainen keksintö :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
On niin ollut nilkat kipeet töiden jälkeen, rv22 vissiin menossa..ja vaikka en muuta tekis kotipäivänä kun pikkasen kotihommia niin heti turpoo :kieh:
sitten joku viksu vinkkas mulle tukisukista ja autuus tuli :D ei oo jalat kipeet töiden jälkeen :D halleluja :D

voikohan niitä tukisukkia käyttää ilman syytä /tuosta noin vaan/ nuorena.

mietin että onko niistä pitkällä aikavälillä haittaa vai hyötyä.
verenkierrolle siis. tai suonikohjuilleni.

haluaisin käyttää =)

Miten ne vois verenkiertoo haitata, siis jos ehkäsevät turvotusta..eikö sillon verikin kulje paremmin...luulisin :D niin ja suonikohjuja ei pitäs tulla kun niitä käyttää

onks sulla lääkinnäliset sukat, ne joihin pitää otaa mitat erityisessä sukkapuodiss, vai ihan tavalliset 'tavaratalosukat'? kysele, kun en itse jaksais lähteä ennen 8 aamulla (mitat pitää ottaa siloin kun ei ole vielä turvotusta...) sukkamittaukseen ja oon miettinyt ihan vaan tavallisten tukisukkien ostoa...

Alkuperäinen kirjoittaja onko sulla:
onks sulla lääkinnäliset sukat, ne joihin pitää otaa mitat erityisessä sukkapuodiss, vai ihan tavalliset 'tavaratalosukat'? kysele, kun en itse jaksais lähteä ennen 8 aamulla (mitat pitää ottaa siloin kun ei ole vielä turvotusta...) sukkamittaukseen ja oon miettinyt ihan vaan tavallisten tukisukkien ostoa...

Ihan liivikaupasta ostin normaalituella olevat sukat :) ja hyvin toimii

Yhteistyössä