Kyllä toi Ari Koivunen on idiootti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo täällä on kans yksi joka ei tykkää Ari Koivusesta yhtään, jätkä oli jo leuhka ennen voittoaan ja nyt se vasta pissi onkin noussut oikein kunnolla päähän. Olin vähän suruissani kun Anna Abreu ei voittanut koska tykkäsin Annasta tosi paljon ja on jalat maassa oleva ihminen. Idiootti mikä idiootti koko jätkä.

Itse tykkään Arin musiikista,mutta tosiaan Ari voisi hieman miettiä
miten käyttäytyä ja millaisen kuvan antaa itsestään julkisuudessa.

Tosin en aina luottaisi lehdistön sanaan kuin raamattuun.Tuokin lause on voitu
irrottaa asian yhteydestä ja annettu ymmärtää ihan muuta...

Ottaahan se nyt päähän kun kanssakilpailija pärjää paremmin :whistle:
Mikä ihmeen tarve noilla hevi-ihmisillä on muutenkin haukkua kaikkea muuta musiikkia? Huono itsetunto, joka pitää peittää pukeutumisella ja keuhkoomisella?

Minulla ei ole mitään Koivusen esittämiä hevi-iskelmiä vastaan. Mutta kaikella kunnioituksella pojan kasvoilla olevasta ilmeestä näkee etteivät ne kaikkein terävimmät kynät ole kotelossa.
Peace.

Alkuperäinen kirjoittaja että:
toivottavas putois kovaa ja korkeelta

räälläistä en toivo kellekään, niin pahansuopa ihminen ei saa olla. luulen että Ari koivusen kaiken alla on pehmeyttä. ikä tuo aikanaan kokemusta ja rauhoitusta. ei tuomita ketään. kukaan , ei kukaan ole täydellinen! Hänellä on hieno laulun ääni.. toivon hänelle kaikkea hyvää. hänellä on omat mielipiteet .

Ollaankohan me edes luettu samaa juttua? Eihän se Annaa haukkunut, ei vaan diggaa hiphopista/popmusasta ja kai sen nyt saa sanoa kun kysytään? Ja tuskin tuo yllätyksenä kellekään tuli? Jos siellä tuli sana p***a niin mitä sitten? Mitäpä jos samaa asiaa olisi kysytty esim. Jouni Hynyseltä?

Enempi mua ihmetytti Mr. Abreun kommentti: "Ei kukaan selväjärkinen voi pitää sellaista musiikkia p****na, joka on myynyt lähes triplaplatinaa" Siis WTF? Ei kai myyntiluvut takaa sitä "hyvyyttä" joka on kuitenkin makuasia? Myihän INDX (siis se popstars-poikabändi "jos" joku ei muista :D) platinaa, mutta kuinkahan moni piti sitä levyä "hyvänä"?

Minusta eilen oli erittäin mielenkiintoista seurata median toimintaa, että miten yhdestä vielä julkaisemattomasta haastattelusta irrotetusta lauseesta tuli päivän mittaan valtakunnan ykkösuutinen. Miten jonkun pojanklopin musiikkimaku voi kiinnostaa ihmisiä noin paljon?

Yhteistyössä