Kyllä taas tökkii tää parisuhde :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Tää on taas tämmönen päivä: minä lähdin töihin klo 7.30, mies jäi vielä nukkumaan. Tulin töistä, hain lapsen tarhasta, laitoin ruoan, kuskasin toista lasta kaverilleen, tulin kotiin ja lähdin käyttää koirat ulkona. Mies oli tullut sillävälin töistä ja lähtenyt samaa kyytiä pelaamaan tennistä. Tulee kotiin varmaan klo 21 jälkeen, syö, käy suihkussa ja menee koneelle. Mie katon Tehiksen loppuun ja meen nukkumaan, mies siirtyy sohvalle ja kattoo vielä pari tuntia telkkaria. Ja aamulla alkaa taas kutakuinkin samanlainen päivä.. :headwall:

pitäiskös puhua?
a020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
pitäiskös puhua?
a020.gif

Eipä se mitään auta... ihan kokemuksesta sanon :( Eikä tuo harrastaminen minua haittaa, itsekin käyn monena iltana viikossa, mutta se koneella tai telkkarin edessä kuluva aika ärsyttää. Kiva kun ois välillä jotain muutakin :|

No meidän perheen elämä: Herään aamulla, mies lähtenyt aikaisemmin töihin, aamutoimet vauvan kanssa. Mies töistä 13.00. Lähden samalla oven avauksella töihin. Tuun kotiin 22.00. Mies nukkumassa. Ite syön ja meen nukkuun. Samaa 5pv/vko. Seuraavalla viikolla vuorot toisinpäin. Ei meilläkään hyvin mee..

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:
meillä ukko on poissa 5pv/vko. Asennekysymys, että miten suhdetta hoitaa jos on hoitaakseen.. :/ Kyllä hätä keinot keksii.. ;)

Niinhän se on, mutta mie oon niin väsynyt tähän arjen pyörittämiseen, ettei tuota asennetta enää löydy.. varsinkin kun toista ei tunnu kiinnostavan pätkääkään :( Aamulla kun on herätys klo 5.30, niin mie en enää yöllä jaksa parisuhdetta hoitaa :/

Harvinaisen totta. Ei se suhde kyllä yksipuolisesti hoidu.. Täällä pähkäillään välillä samoja asioita, mutta meillä helpottaa suhteen hoitoa se, että toinen on oikeasti poissa sen viikon ja viikonloput kotona. Mutta sitten taas mie saatan olla viikonloput töissä. Eli keskimäärin me vietämme yhdessä joko kolmannen viikonlopun. Hoida siinä sitten suhdetta... :laugh:

Yhteistyössä