kyllä tää on rankkaa tää siivoominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Oon just siivoomassa olkkaria, rankkaa on täytyy myöntää, pakko huilia välillä, on sen verran iso tää meidän olkkari ettei tätä hetkessä siivota, ekaksi siivosin molemmat pöydät että saan niihin silitettyy joululiinat, isommalle pöydälle laitan vaan sellasen kapean pitkän liinan jos löydän, jos en niin käyn huomenna ostamassa ja siihen punaset tabletit, paitsi että pitää vielä yksi tabletti ostaa kun mulla on niitä vaan viisi. Suunnittelin että vien matot ulos mutten pysty kantaa tolla kädellä saatika laittaa niitä tonne tamppaustelineelle, käsi ei vaan anna tehdä mitään kiertoliikkeitä kun se jo tuntuu tuolla olkapäässä, molemmat matot imuroin hyvin päältä ja myös mattojen alta, en pysty ees noita pöytiä siirtää että saisin matot pois sieltä alta, mut minkäs teet, ei oo miehistä apuvoimaa saatavilla, mies kun on töissä niin ei ehdi täällä auttamaan. Rupes vielä särkemään päätä.

Ihan kaikella ystävyydellä, oletko kuullut lausejaosta mitään? Välimerkeistä? Kappalejaosta? Kun ei noita sinun tekstejä jaksa lukea, ovat yhtä samaa puuroa alusta loppuun...

Huomasin eilen ihan saman. Puolkuntosena aloin eilen siivoilemaan ja loppuillasta olikin tosi huono olo...joku saaketin flunssan jälkitauti iski. Mut hiljaa hyvä tulee, tänään taas jotain pientä ja sitte onkin joulusiivot tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Ihan kaikella ystävyydellä, oletko kuullut lausejaosta mitään? Välimerkeistä? Kappalejaosta? Kun ei noita sinun tekstejä jaksa lukea, ovat yhtä samaa puuroa alusta loppuun...

mussun mussun, luuletko olevas joku äikän maikka joka kyttää toisten kirjotuksia miten ne on tehty? mä en vaan jaksanut kirjottaa sillai niinkuin sä olisit toivonut, ei se voi olla noin pikkumaista, että pitää kaikesta huomauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja niina:

mussun mussun, luuletko olevas joku äikän maikka joka kyttää toisten kirjotuksia miten ne on tehty? mä en vaan jaksanut kirjottaa sillai niinkuin sä olisit toivonut, ei se voi olla noin pikkumaista, että pitää kaikesta huomauttaa.

Ihan samaa minäkin ajattelen, enpä nyt muista kenen kirjoituksia en ole viitsinyt samasta syystä lukea, kun kaikki on samassa pötkössä eikä osata laittaa välejä ja isoja kirjaimia kun alkaa uusi lause.

Yhteistyössä