Ostin oikein makeita viinirypäleitä, kuorin ja viipaloin ne lautaselle ajatellen, että poika sais jotain oikein hyvää.
Ja KYLLÄ KELPAS! Lautanen siis. Viinirypäleet jätkä nakkas suoraan lattialle ja järsi sitte tyytyväisenä lautasen reunaa.
:kieh: :heart: