kyllä suhteessa täytyy olla vapaus nähdä omia kavereitaan ja tehdä juttuja ilman sitä toista osapuolta, MUTTA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TODELLA ÄRTYNYT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TODELLA ÄRTYNYT

Vieras
sitten kun ne menemiset ja tekemiset alkaa oleen sitä luokkaa, että häiritsee sitä toista ja yleisesti arkea, niin vois jättää väliin!!!

mun miehellä oli joulukuun aikana kolme saunailtaa joista yks oli myös pikkujoulut. lisäks sillä oli viel pikkujouluristeily keskellä viikkoo ja toki just sinä päivänä mille oltiin sovittu leffaan meno ja lapsenvahti.

sitten piti lähteä kaveriporukan risteilylle tänä viikonloppuna, mutta ei saatukaan lapsen eikä koiranvahtian, niin vain minä peruin matkani, miehellä ei aikomustakaan.

tänään se on tullut töistä tunti sitten, lähtee serkulleen parturiin, tulee kotiin kun me jo nukutaan, lähtee aamulla ennenkun me herätään ja on jo matkalla laivareissuun kun me tullaan lapsen kanssa töistä ja hoidosta. laivareissusta kotiutuu lauantai-iltana yhdeksältä ja tunnetusti tuhannen naamat, eli siitä on seuraavan kerran perhe-elämän eläjäks maanantaina kun se on sunnuntain potenu krapulaa.

mua sitten saatana soikoon sieppaa.

aivan varmana lähden koko ens viikonlopuks jonnekin reissuun, alkaa oleen pelottavia kostoajatuksia kun vituttaa suorastaan niin rutkasti!!

se vastavuoroisuus alkaa tasan seuraavana viikonloppuna, pähkiköön sitten ite lapsenvahdit ja päivärutiinit, mä en ole sen tavoitettavissa.

lisäksi kun olen ASIALLISESTI sanonut, että mä en nyt tykkää tästä, älä kiltti mene kun just oot menny koko joulukuun, niin mä olen nalkuttava akka. haistakoon niin paskan.
en edes muista koska olisin ollut näin vihanen ja et olis ollut näin poljettu olo!!

mutta saa mies tuta että minä en mikään kynnysmatto ja kyökkipiika ole!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Muista sitten kun kostat, että kostat miehellesi etkä lapsillesi.

mikähän sellaista olisi?
tyhmänä kysyn.

Niin sitä vaan, kun uhkailet katoavasi ovet paukkuen koko viikonlopuksi. Niin mahtaakohan lapset ajatella, että äiti se nyt kostaa isille?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muista sitten kun kostat, että kostat miehellesi etkä lapsillesi.

mikähän sellaista olisi?
tyhmänä kysyn.

Niin sitä vaan, kun uhkailet katoavasi ovet paukkuen koko viikonlopuksi. Niin mahtaakohan lapset ajatella, että äiti se nyt kostaa isille?

mä en oo ovien paukkumisesta sanonu mitää. kun mä häviän, niin mä häviän tyylillä ja hiljaa, en todellakaan tee siitä mitään numeroo :D
kyllä mä sen verran fiksuna ja jopa aikuisena itseäni pidän, että muksut ei kärsi tällasesta.

Alkuperäinen kirjoittaja huol:
Olethan keskustellut asiasta miehesi kanssa?

tottakai olen!

mutta hänellä on katsos oikeus mennä.

olen sille sanonut, että tiettyyn rajaan asti joo, mutta sä tulet huomaamaan kohta miten mukavilla tunnelmilla pääset lähteen ja kotiutuun kun kotona ei enää tykätäkään sun reissuista. että asiat pliis tärkeysjärjestykseen.

mulla on kyllä ihan sellainenkin syy tähän nyt tulevaan reissuun, että siinä vaiheessa kun mies siinä porukassa (tai osassa porukkaa) ylittää tietyn promillerajan, niin mun luottamus laskee kun lehmänhäntä.
pitkä ja paska juttu.

mutta mua loukkaa ettei ton vertaa voi kunnioittaa mun mielipidettä ja toiveita.

nyt tää mun raivo alkaa muuttua itkuksi.
millä hitolla mä pidän itseni kasassa kaks päivää kun koko ajan kuitenkin mietin et mitä se mies parhaillaan touhuaa ja miten kivaa sillä on ja plaa. katkeroidun kotiin ja oon naama norsunveellä. itseni tuntien vaikka muuta yrittäisin.
että riepoo.
mua ei kohdella näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ai:
niin,eli se käy sit vielä pettämässä vai kännipäissään?

ei se ole mua koskaan pettänyt, enkä mä ihan oikeasti usko että pettää nytkään. siis et paneen menis ketään muuta..
se vaan on liian sosiaalinen ja hmm.. mitenhän mä tän sanoisin että en leimautuis ihan sinisilmäseks ja naiiviks hölmöks.. se ei kertakaikkiaan tajua koska sitä isketään ja kaikki on vaan sen mielestä niin mukavia, että miksei vois halata ja miksei vois tanssia ja minkä mä sille mahdoin et se suuteli mua....
nämä siis sattunu vuosien varrella mun nähden kun mies ollu tietyssä kännissä. ääh, tää on niin pitkä juttu. luotan siihen kun kallioon kun se on selvä tai alle promillen, sit en enää luota. en mä osaa selittää niin et ei kuulostais ihan typerältä.

odottelen tässä että onko sillä pokkaa ilmaantua kotiin, selväks tein et kotio ei oo asiaa kännissä kun lapsi on täällä ja tiedän et tulee riita kun nään sen kännisen naaman.
mutta todennökösesti 23 maissa se rymisee tosta ovesta sisään ja alkaa sönköttään ja sössöttään. oksettaa.

Yhteistyössä