?
--
Vieras
Tää äitienpäivän aika. Joka paikassa aiheeseen liittyvää korttia ja kukkaa jne. Ja ihania runoja joissa kiitetään äidin olemassaolosta. Mutta mulla ei vaan ole sitä äitiä joka ansaitsisi noita kortteja ja se sattuu. Mun äiti pahoinpiteli mua, on alkoholisti myös. Mut huostaanotettiin kun olin lapsi. Aikuisena sovin välit isän kanssa, annoin anteeksi kun isä vilpittömästi pyysi. Mutta äiti... Äiti väittää että ei ole lyönyt mua ikinä että mä vain keksin kaiken ja uskon siihen vielä itsekin(näin ei ole, isäni ja veljeni muistaa asiat samoin kuin minä). Äitini ei ole myöskään luotettava, jopa naapurusto tiesi mun kuukautisten alkamiset(alkoivat nuorena joten asia oli arka ja olisin tarvinnut sen luotettavan äidin jolle puhua,en naapureille juoruavaa juoppoa). Mä olen tuhlannut monet vuodet katkeruuteen, sen jälkeen tilalle tuli välinpitämättömyys. Välillä se katkeruus ja äidin ikävä vain tulee pintaan, varsinkin kun katson omaa tyttöäni joka on pieni kopio itsestäni. Hän on hankala ja vaatii erityishoitoa kuten itsekin olisin tarvinnut. Eikä mun päähän vain mahdu että tuommosen oman tyttöni kaltaisen olennon äitini on jättänyt lähes oman onnensa nojaan.
No, mä selvisin, monien monien vaikeuksien kautta, ja olen nyt 30v jo vahva ihminen.
Mutta on se siellä jossain, se pieni itkuinen tyttö joka olisi niin tarvinnut äidin syliä mutta sai vain nyrkkiä ja mustelmia. Yhä edelleen, se haluaa äidin syliin, haluaa kuulla että äiti rakasti siltikin...
Kiitos jos joku jaksoi lukea.
No, mä selvisin, monien monien vaikeuksien kautta, ja olen nyt 30v jo vahva ihminen.
Mutta on se siellä jossain, se pieni itkuinen tyttö joka olisi niin tarvinnut äidin syliä mutta sai vain nyrkkiä ja mustelmia. Yhä edelleen, se haluaa äidin syliin, haluaa kuulla että äiti rakasti siltikin...
Kiitos jos joku jaksoi lukea.