kyllä se vaan tympii, kun aloitteett menee aina päin honkia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Mä teen hyvin harvoin alotteita makuuhuoneen puolelta, syystä että, aina kun ilmaisen, että tekis mieli, tulee varmasti jotain että jää ilman.
Niinkuin tänäänkin. Parina iltana tehnyt kovasti mieli, ja nyt sitten rohkaistuin miehelle sanomaan, että tekis mieli. Niin eihän sillä tietenkään just tänään tee mieli :(

Oikeesti alkaa käymään luonnolle se, että on enemmän sääntö kuin poikkeus, että jää ilman jos erehtyy ilmaisemaan, että mieli tekee :(

täytyy nyt korjata, että kyllä tuo meillä ihan toimiva seksielämä on, ja viikottain seksiä.
Mutta, jostain syystä ikinä silloin ei onnistu, kun mä olen aloitteen tekevä osapuoli. Eikä se aina ole miehestäkään kiinni.

[QUOTE="mies";23934701]Valitan, tuttu tunne. Hieman pikkusieluisena jään silti mielenkiinnolla odottamaan, mitä palstamammat vastaavat, kun tilanne on näin päin.[/QUOTE]

Raati kokoontuu parhaillaan..

Älä välitä.
Mä just joku ilta ilmoitin miehelleni, että "tää lähtee nyt nukkumaan, ellei sun satu tekeen mieli seksiä?" johon mieheni vastasi:"kauniita unia". Ja arvatkaa mitä! Puoli kolmelta yöllä se alkoi mua hiplata ja räpeltää. No juu, tekihän munkin mieli, mutta jotain rajaa silti.

• Tykkää
Reactions: tanjuska<3
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23934721:
Älä välitä.
Mä just joku ilta ilmoitin miehelleni, että "tää lähtee nyt nukkumaan, ellei sun satu tekeen mieli seksiä?" johon mieheni vastasi:"kauniita unia". Ja arvatkaa mitä! Puoli kolmelta yöllä se alkoi mua hiplata ja räpeltää. No juu, tekihän munkin mieli, mutta jotain rajaa silti.

Mulla on tuossa voimassaoloaika, ja mies tietää jo nykyään että jos olen ehtinyt nukkuma-asentoon, meni jo :whistle:

Yhteistyössä