Kyllä se on taas niin vaikeeta :/

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Nimittäin pikkulegojen kerääminen veljeksillä 7v ja kohta 5v.
Yhdestä lähtien olen odottanut että keräisivät huoneensa lattialta vain ja ainoastaan nuo legot niin pääsis sit imuroimaan sen, mutta ei :/
Syömässä ja vessassa on ollu lupa käydä, mutta esim. ulos en päästä ennen kuin legot on laatikossa, eikä tehdä mitään muutakaan.

Näitä arjen ahh niin ihania hetkiä :kieh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
kokeiles ottaa imuri esiin ja laita käyntiin :whistle:

Kokeilin jo, eivät reagoinu millään tavalla :/
Vitsi kun ois tyhjä imurin pussi niin voisin oikeesti imuroida ne mutta kun ei oo ni en viitti.

sitten vaan ronskisti itse legot kasaan ja piiloon hetkeksi. niin meillä ainakin kerätään seuraavalla kerralla kun pyytää

Tuo tepsii ainakin meillä, ei ole tarvinnut tehdä kuin kerran. Imuroinnin jälkeen kerroin miten kivasti legot kolisi imurinputkessa ja miten vähän heillä on niitä enää jäljellä....... Poika vei sitten imuripussin ulos ja kaivoi legot ym. pois pölyjen seasta...

B)

Muoks. meillä on noita pieniä legoja noin 20 kg, arvaa miltä näyttää kun ne levittää ne? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:

Kokeilin jo, eivät reagoinu millään tavalla :/
Vitsi kun ois tyhjä imurin pussi niin voisin oikeesti imuroida ne mutta kun ei oo ni en viitti.

sitten vaan ronskisti itse legot kasaan ja piiloon hetkeksi. niin meillä ainakin kerätään seuraavalla kerralla kun pyytää

Nyt en kyllä minä ainakaan niitä kerää. Saa mies hoidella tuon homman loppuun kunhan tulee töistä.

Mitä ihmettä?? *höristelee korviaan*
Ihan kuin just olisivat laittaneet ainakin pari kourallista legoja laatikkoon :o

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Tuo tepsii ainakin meillä, ei ole tarvinnut tehdä kuin kerran. Imuroinnin jälkeen kerroin miten kivasti legot kolisi imurinputkessa ja miten vähän heillä on niitä enää jäljellä....... Poika vei sitten imuripussin ulos ja kaivoi legot ym. pois pölyjen seasta...

B)

Muoks. meillä on noita pieniä legoja noin 20 kg, arvaa miltä näyttää kun ne levittää ne? :whistle:

No voin kuvitella :D Onneks meillä ei sentään ihan niin paljon ole.

Yhteistyössä