Kyllä raskaana olevan kotiäidin elämä on ykstoikkosta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-kotiäiti

Vieras
Ainakin kun vertaan nyt omaa elämääni sukulaiseni elämään. Itse olen töissä/opiskelen, lapset jo koulussa/pk:ssa. Raskaana sukulainen hoitelee alle kouluikäisiä kotona.

Anteeks nyt vaan, mutta kyllä kotielämä on tylsää ja ykstoikkosta verrattuna työ/opiskeluelämään (nyt se huomaa itsekin) :D Sukulaisen jutut pyörivät vain ruuan, lasten ja raskauden ympärillä!! Ei mitään muuta ja mitäpä ihmeellisyyksiä tapahtuisikaan kun on vain kotona. Joo, VAIN kotona. Srk:n kerhoja tms ei lasketa, kotiäiti on VAIN kotona.

Huh, onneksi nuo ajat ovat ohi ;)

no sinäkin olet ne aikanasi elänyt. minäkin olin ja nautin ajasta jolloin oli aikaa olla lasten kanssa ja oikeasti antaa niille huomiota ja aikaa. nyt kun opiskelee niin lapset on suuren osan päivästä tarhassa ja niiden kanssa vähemmän ehtii viettämään aikaa. en minäkään enää kotiin jäisi, mutta en voi sanoa ettenkö olisi noista hetkistä nauttinut. :heart:

mä kyllä viihdyn kotona. ja tylsää tää on alkanu oleen vasta rv 38+ alkaen, ku ei enää tunnu jaksavan mitään. esikoinen on 2,5v ja koko ajan olen ollut esikoisen kanssa kotona ja hyvin viihtynyt.
me normaalisti käydään paljon sukuloimassa, sukulaiset kaikki tosi lähellä, mun sisarukset käy meillä, käydään ostoksilla, touhutaan aina jotain. harvoin ollaan vaan kotona.. nyt tosiaan sit ollaan ku tää raskaus on näin lopuillaan

Ehkäpä tää sun sukulaisesi tykkää olla kotona lasten kanssa toisin kuin sinä? Hommaa se on sekin ihan yhtä lailla kuin opiskelu tai työssäkäynti. Jokainen tekee niinku itse parhaaksi näkee ja omien arvojensa mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukin tyylillään:
Ehkäpä tää sun sukulaisesi tykkää olla kotona lasten kanssa toisin kuin sinä? Hommaa se on sekin ihan yhtä lailla kuin opiskelu tai työssäkäynti. Jokainen tekee niinku itse parhaaksi näkee ja omien arvojensa mukaan.

Näinpä! Paitsi että kotiäitinä oleminen on vähän rankempaa =)
KAIKKI KUNNIA KOTIÄIDEILLE! Nostan hattua niille jotka jaksaa.

Yhteistyössä