Kyllä pitää olla hullu että haluaa lisää lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Ne jotka sylkee niitä sisuksistaan ulos kuin liukuhihnalta, niin joko niitten lapset ei koskaan itke, huuda tai kiukuttele. Miten kukaan muuten voi nauttia joka päiväisestä kiljumisesta ja karjumisesta?? Raskaus oli ihanaa aikaa, synnytys oli ihanaa.. mutta tämä. Huoooooooh. *neiti ei nukkunut päiväunia ja nyt väsyneenä käy yöunille ja tapansa mukaan välillä karjuu*

Että nyt on erittäin voimakas tunne siitä että lapsiluku on täynnä - YKSI. Toivottavasti se joskus kasvaa isoksi x) Miehelläkin on jo omansa ja se sopii kuulemma oikein hyvin ettei lisää tule :D

*alkaa hamstrata ehkäisyvälineitä kaapit täyteen* :laugh:

Höh. Meillä on kaksi lasta, eikä enempää tule, mutta tuo nyt on vähän rumasti sanottu, kuin liukuhihnalta.
Ja isojen perheiden äideillä on oltava varmaan hyvät hermot. Lapset tottakai itkevät ja kiukkuavat jokaisella.
Minä olen kärsimätön ja itsekäs luonne, kuten ilmeisesti sinäkin, ja kaksikin on joskus liikaa.

Hmm.. Riippuu kai mikä on se lukumäärä mitä voi sano liukuhihnatyöksi? Minusta kolme vois olla aika sopiva määrä. Itse en ehkä ihan suurperheen äipääksi, ei meinaan hermot riittäs. Se on vaan ne tietyt hetket kun hermot on riekaleina, eiköhän sinullakin kerkee vielä mieli muuttuu vuosien varrella, viimestään kun muksu on vähän isompi ja nukkuu kunnolla ;)

Kyllä niissä lapsissa täytyy jotain hyvääkin olla, kun tällanen äkkipikainen ja heikkohermoinenkin luonne on niitä neljä saanut... ;) Ensimmäisen ja toisen lapsen välillä oli 7 1/2 vuotta, mutta sen jälkeen niitä sitten onkin siunaantunut joka toinen vuosi, eikä tosiaan niin suunnitellusti. Mutta kyllä tässä härdellissä jotain niin elämänmakuista menoa täytyy olla, kun tätä aina vaan lisää on halunnut. :D

Elämä on - miten kasvatusvinkit liittyy edelleenkään lapsilukuun? Ei kenenkään kannata hankkia lapsia enempää mitä hermot kestää :whistle:

Kyllä naiset on herkkiä kun liukuhihnastakin loukkaannuttiin. Tosin miestäkin nauratti kun totesin eräänä päivänä että ruokin ton apinan :laugh:

Ja ååbooriginal, älä huijaa, en rupee sitä toista vääntämään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Elämä on - miten kasvatusvinkit liittyy edelleenkään lapsilukuun? Ei kenenkään kannata hankkia lapsia enempää mitä hermot kestää :whistle:

Kyllä naiset on herkkiä kun liukuhihnastakin loukkaannuttiin. Tosin miestäkin nauratti kun totesin eräänä päivänä että ruokin ton apinan :laugh:

Muistelen kuinka olet hehkuttanut äitiyden onnea,paasannut imetyksestä ym ym jaellut kaikkitietäviä neuvojasi täällä.Yhden vauvan äitinä tiedät kasvatuksesta myös kaiken.Ja nyt sulla menee hermot yhden tenavan kanssa....heh heh..

Samaa mieltä kuin emilyn.
Viimeksi eilen huomasin ajattelevani "ei saatana, olenko oikeesti halunnut joskus lisää lapsia, ei saaaaatana, ei tuu tapahtumaan!!!"

Ja ei muuten tulekaan!! Kai ne halut on ajottain vaan hormonaalisia. Ja ne menee onneks aina ohi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:

Muistelen kuinka olet hehkuttanut äitiyden onnea,paasannut imetyksestä ym ym jaellut kaikkitietäviä neuvojasi täällä.Yhden vauvan äitinä tiedät kasvatuksesta myös kaiken.Ja nyt sulla menee hermot yhden tenavan kanssa....heh heh..

Mä olen muistavinani jotain samansuuntaista :whistle: .
Ja oikeasti: lapsenhoidon rankkuudesta valittaa eniten ne äidit, joilla on yksi lapsi, siis mun tuttavapiirissä. Ja syyt on sellaisia, joita en ole koskaan edes osannut ajatella ongelmana, tyyliin "lapsi kitisi kaupassa että tahtoo karkkia" tai "nukahtaminen kesti illalla 25 minsaa!".

Emilyn vaihtaa mielipidettä kuin miestäkin! Edellisen kanssa hän olisi halunnut lapsia, tämän uuden kanssa ei. Johtuisikohan vaan siitä että uusi mies ei vaan yksinkertaisesti halua lapsia, ja Emilyn kääntää asian niin että itse olisi sen päätöksen tehnyt.

Enkä myöskään ole väittänyt ikinä, etteikö omat hermot olisi olleet useinkin kireällä.

Hih, seuraajallapa vasta onkin paikkansa pitävät teoriat :laugh: "tiedän asiasi paremmin kuin sinä itse" :D

Ei se nyt tarkoita sitä ettenkö olisi onnellinen äitiydestä, vaikken näitä lisää haluakaan :o :D

Aattelin vähän isompia ottaa sitten sijaislapsiksi :saint:

Häh, siis etkö sinä tykännytkin että juuri se raskaus ja synnytys olikin sitä ihanaa, eihän niitä saa sijaislasten kanssa :( !?!?

Btw, voin kertoa että ihan yhtälailla niiden sijaislasten kanssa tulee vaikeuksia ja ongelmia ja hermot paskana kun uhmaikäsen taaperon
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Btw, voin kertoa että ihan yhtälailla niiden sijaislasten kanssa tulee vaikeuksia ja ongelmia ja hermot paskana kun uhmaikäsen taaperon :laugh:

Niiden kanssa vasta tuleekin...ne kun on yleensä aika rikkinäisiä tullessaan sijaisperheeseen :/

Yhteistyössä