polilta soittivat äsken, lääkäri ei voi jatkaa sairaslomaa vaikka mulla tutkimukset kesken ja poli aikoja ei ole ja vaikka olisi niin tulee liian kalliiksi mun kunnalle
vielä viime vuonna lekuri kirjoitti puhelimessa saikkua lissää. tän kuun lopussa loppuu saikkuloma ja kelalle pitää silloin toimittaa b lausunto. no omalle tk:seen saa aikoja vasta kesäkuun puolessa välissä, no kumminkin nyt koittaa saada keskiviikkona sitä b lausuntoa kun siellä tkssa pyörähdän. näin se oma hoitaja puhelimessa sanoi.
heinäkuussa vasta jatkot ,eli magneetti ja poli aika jolloin selviää mikä tuossa selässä viel mättää, mä alan vahvasti uskomaan että mun kipu varmaan sitte on korvien välissä kun kukaan ei ota kipuja tosissaan :kieh: :xmas:
ja työkkäriin eivät mua ota kun olen vakaa kuntoinen, eli pitääkö tässä nyt sitte rahatta olla :headwall:
heinäkuussa vasta jatkot ,eli magneetti ja poli aika jolloin selviää mikä tuossa selässä viel mättää, mä alan vahvasti uskomaan että mun kipu varmaan sitte on korvien välissä kun kukaan ei ota kipuja tosissaan :kieh: :xmas:
ja työkkäriin eivät mua ota kun olen vakaa kuntoinen, eli pitääkö tässä nyt sitte rahatta olla :headwall: