Kyllä ottaa päähän.. vieläkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuudeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuudeli

Vieras
kun tuo muksujen isä ilmestyi ovelle kännissä 4-5 aikaan aamulla. (ei se siis sinällään haittaa että ilmestyi, kun muutenkin täällä usein punkkaa) mut kun tuli taas taksilla ilman rahaa. Ja minun olisi pitänyt jälleen maksaa. No ilmoitin etten aio maksaa penniäkään, niin taksikuskikin puhui minulle kuin olisin joku vähäjärkinen. Sanoi et et sä nyt voi olla tommonen ei tää nyt niin montaa euroa ole. Joo joo, mut muutama euro jatkuvasti jonkun muun taksimaksuista on mun budjetilla liikaa. Ja sit en viitsinyt mennä tuonne pihalle seisomaan kun olin pelkillä alushousuilla nukkumassa ja vetäisin vaan peiton ympärille kun menin ovelle. Niin taksikuski sanoi minulle et tuu nyt rauhassa tänne ulos selvittää tää maksu! siis enhän mä edes kulkenut sillä taksilla miks mun olisi pitänyt aamuyöllä selvitellä jotain hemmetin maksua. argh! ja mies ei pidä mitenkään outona että vaatii mua maksamaan.. Raivostuttaa vieläkin!!

Ikävässä välikädessä.. ei toki ole taksikuskin vika että miehesi on tollo (anteeksi), muttei sinuakaan saisi asialla häiritä. Iske miestä kaulimella. *virn*

joo en maksanut todellakaan. olen niin usein maksanut etten edes uskalla laskea paljonko siihen mennyt rahaa. Mut nyt oon päättänyt et jos ei kolmekymppinen osaa itse rahojaan käyttää niin ei oo mun murheeni, onneks ei taksikuski soittanut poliisia selvittään asiaa, sen kun ne vois tehdä myös. Ja lasten kannalta olis ikävää jos tänne poliiseja tulis pyöriin.. kyllä se kuski lähti silloin kun olin vessassa, en tiedä antoiko laskun vai mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja nuudeli:
joo en maksanut todellakaan. olen niin usein maksanut etten edes uskalla laskea paljonko siihen mennyt rahaa. Mut nyt oon päättänyt et jos ei kolmekymppinen osaa itse rahojaan käyttää niin ei oo mun murheeni, onneks ei taksikuski soittanut poliisia selvittään asiaa, sen kun ne vois tehdä myös. Ja lasten kannalta olis ikävää jos tänne poliiseja tulis pyöriin.. kyllä se kuski lähti silloin kun olin vessassa, en tiedä antoiko laskun vai mitä..

Otit sen äijän sinne siis kuitenki? Ymmärsin ettette asu kimpassa.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja nuudeli:

Otit sen äijän sinne siis kuitenki? Ymmärsin ettette asu kimpassa.

ei oikeestaan asuta, yhessä kuitenkin ollaan.. niinkuin seurustellaan. ja turha sitä nyt enää sit taistella siihen aikaan siitä et tuleeko vai eikö tuu, kun vessassa käynnin aikana oli kuski lähtenyt ja mies jo nukkumaan menossa.. kännissä kun oli. Mut joo et sellanen yö. mä taisin viä korottaa ääntäni vähän turhan kovaks, kun ne ei tajunnu etten aio maksaa.. kai tulee naapurit viä valittaa metelistä.. nolo

Yhteistyössä