Kyllä on taas hintapyyntö kohdallaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aarteita Huutiksesta :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osui minunkin silmiini ja ihmettelen samaa. Ylipäätään ihmetyttää miten hirveitä hintoj pyydetään huonokuntoisista vaatteista, jos ne vain muka on jotain merkkiä.

[QUOTE="vieras";25911132]Heh heh, meillä ois menny suoraan roskikseen.. ei tuota kehtais edes ilmaiseks kellekkään antaa..[/QUOTE]

Minä voisin sentään kirppikselle laittaa parilla eurolla. Tuo alkaa olla sellaista rajakamaa, mutta todennäköisesti vielä käyttökelpoisessa kunnossa kuitenkin, jos joku vaikka olisi tuollaista vailla.

No minä en nyt sentään roskiin laittais, paikkaaminenkin varmasti onnistuis, mutta en todellakaan maksais 70€ tuosta.

Meilläkin on esikoiselta yksi P.OPin välikausitakki, johon tullut jostain sellainen viilto, etten kyllä kehtais myydä kuin muutamalla eurolla, vaikka kuopukselle sitä oon kyllä säästänyt ja tosi siisti ja hyväkuntoinen muutn kyllä on.

melko korkea hinta hemmetin paskaisista kengistä :laugh: "itse tykkään kun eivät enää ole puhtaan valkoiset" No eipä ole ei :laugh:

http://www.huuto.net/kohteet/klassikko-vans-hi-top-skate-shoe-koko-38/212604629

hankkikaa nyt jo viimeinkin elämä, aikuiset ihmiset kitisee täällä jostain hinnoista...
ei, en ole yksikään noista myyjistä, ärsyttää vaan tuommoinen kitinä.

Yhteistyössä