Kyllä on mennyt paskaksi toiminta me&i:lla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottotiedot kunnossa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luottotiedot kunnossa!

Vieras
Olin toissapäivänä kutsuilla ja ostin pari paitaa kuopukselle. Ensinnäkin oli pakko antaa henkilötunnus sitä tilausta varten. Mä en mielelläni anna sitä kenellekään jos ei ole pakko ja tarjouduin maksamaan käteisellä ostokseni samantien, mutta se ei käynyt. Kun myyjä vakuutteli, että se on vain luottotietojen tarkistamista varten ja paperit varmasti hävitetään oikealla tavalla, jne niin suostui sitten tilauksen tekemään.

No, eilen sitten myyjä soitti heti aamusta ettei saa tilaustani tehtyä, koska mulla on kuulemma luottotiedoissa merkintä! Ja kun voin 100% varmaksi sanoa, että ei ole!! Tilaus ei kuulemma mene heidän systeemistään läpi ja syynä on luottokelpoisuus. No minä soittamaan heti meidän pankkitädille ja kysymään, että mistä ne omat tiedot oikein näkisi ja he tsekkasivat tiedot: siellä ei ole mitään merkintöjä! Soitin myyjälle ja käskin kokeilla uudelleen. Sama tilanne: ei mene tilaus läpi, koska luottotiedoissa on kuulemma merkintä. Meinasin jos sanoa, että annetaan olla, mutta myyjä sanoi selvittävänsä asian.

Tänä aamuna sitten myyjä soitti, että hän oli vielä kerran kokeillut mun tiedoillani tehdä tilausta ja tänään se olikin sitten mennyt läpi! Että minä ihan suotta hätäilin luottotietojeni kanssa ja soittelin pankkiin ja ties mitä. Myyjä kyllä pahoitteli tilannetta, mutta voin kertoa että ottaa pannuun tämmönen toiminta! Taidan pistää ne paidat samantien takaisin kun ne tulee. Paskaksi on mennyt toiminta!

Ai ne tarkistaa nykyään luottotiedot? No voi paska sentään... Mulla taitaa siellä edelleen kummitella exän osamaksujen merkinnät. Prkl. Voikohan sitä kiertää mitenkään?

kyllä multa on aina kysytty siinä tilauslomakkeessa se hlötunnus, ettei se mikään uus juttu oo... ei luotollista myyntiä voi muuten suorittaa.

ja laadusta oon kyllä sitä mieltä että ovat laadukkaita verrattuna moneen muuhun...

ton luottohomman pystyy "kiertään" niin että tekee kaverin kans kimppatilauksen sen tiedoilla mikäli ne on kunnossa...

miks ne on niitä ruvennu tarkistelemaan jos ei kerran tuotteita saa ennenkuin ne on maksettu?

tai siis en oo ME&I kutsuilla ollu vielä mut muilla lastenvaate- ja muilla tuotekutsuilla kyllä ja aina oon maksanu tuotteen ennen sen saamista..

Me&I:lla on kuulemma tullut uusi järjestelmä joka on tökkinyt eikä tilaukset meinaa lähteä.. Kaverini on myyjä eikä ole vielä saanut tällä viikolla mitään tilatuksi, näyttää kuulemma kaikille että on muka merkintä luottotiedoissa.
Jospa se siitä, omakin tilaukseni siis odottaa yhä...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
miks ne on niitä ruvennu tarkistelemaan jos ei kerran tuotteita saa ennenkuin ne on maksettu?

tai siis en oo ME&I kutsuilla ollu vielä mut muilla lastenvaate- ja muilla tuotekutsuilla kyllä ja aina oon maksanu tuotteen ennen sen saamista..

vaatteiden mukana tulee lasku... eli ne maksetaan sit kun on saanu tuotteet. emäntä ei kerää mitään, eikä myöskään enää jaa mitään, vaan tuotteet lähetetään suoraan tilaajan kotiin...laskun kera. ja voi nykyään maksaa osissakin jos tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Ai ne tarkistaa nykyään luottotiedot? No voi paska sentään... Mulla taitaa siellä edelleen kummitella exän osamaksujen merkinnät. Prkl. Voikohan sitä kiertää mitenkään?

No kyllä voi tilaat miehesi tai äitisi tunnuksilla, niin miekin tein!
t. kutsuilla eilen ollut

Ps. joo tosiaan on kuulemma järjestelmät "hiukan" sekaisin...

Tuotteet nimenomaan saa ennen maksua, se lasku tulee niiden vaatteiden mukana.

Outo systeemi mielestäni, en myöskään haluaisi jaella ympäriinsä henkilötunnustani.

Miksihän siinä rinnalla ei ole vaihtoehtoa, että saisi tilinnumeron mihin maksaa, jonka jälkeen sa vaatteet. Näin toimitaan Lingon & Blåbärilla.

Alkuperäinen kirjoittaja yks mamma vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:

No kyllä voi tilaat miehesi tai äitisi tunnuksilla, niin miekin tein!
t. kutsuilla eilen ollut

Ps. joo tosiaan on kuulemma järjestelmät "hiukan" sekaisin...

Ei toisen tunnuksilla voi mitään tilata, sehän on petos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuotteet nimenomaan saa ennen maksua, se lasku tulee niiden vaatteiden mukana.

Outo systeemi mielestäni, en myöskään haluaisi jaella ympäriinsä henkilötunnustani.

Miksihän siinä rinnalla ei ole vaihtoehtoa, että saisi tilinnumeron mihin maksaa, jonka jälkeen sa vaatteet. Näin toimitaan Lingon & Blåbärilla.

miksei voi tehä niinkuin muutkin että otetaan tiedot ylös ja summat ja kaikki maksavat tuotteensa ja ne saa vasta kun on maksanut ja tuotteet toimitetaan emännälle..

no luottotiedottoman elämä on muutenkin vaikeeta niin mikspä siis tämäkään ei onnistuisi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehkä luottotiedottoman ei kannata tilata niin kallitta vaatteita kuin esim. Me&I:lla.

En ole luottotiedoton, mutta en halua jaella henkilötunnustani ympäriinsä. En ole törmännyt vastaavaan systeemiin muista suoramyynneissä.

Onko teitä ohjeistettu miten henkilötunnukset sisältävä paperi on hävitettä?
Onko mahdollista maksaa tilaus suoraan niin kuin muissakin kotimyynneiisä on tapana?

Itse tilasin miehen tunnuksilla ja tämä ihan myyjän ehdotuksesta, kun omalla nimelläni tekemäni tilaus ei mennyt läpi vuosien takaisten hölmöilyjen takia. Miehelle asia oli ihan ok. Yhteisistä rahoista ne vaatteet kuitenkin maksetaan.

Meitä on ohjeistettu tuhoamaan henkilötunnuksen sisältävät paperit joko polttamalla tai silppurilla. Toimitaan siis ihan lakien mukaan.

Me emme saa virallisesti ottaa käteismaksuja, mutta tiedän että jotkut myyjät ovat tehneet luottotiedottoman asiakkaan tilauksen omiin nimiinsä ja asiakas on maksanut myyjälle tilauksensa.

Minusta on hyvä, että vaatteet maksetaan vasta kun ne on jo saatu, koska jos lähettää jotain takaisin niin voi suoraan vähentää sit sen vaatteen hinnan eikä tartte odottaa että palauttavat rahat (varsinkin kun sekin tuntuu olevan meandille niin vaikeaa ja itse joutuu tarkasti katsomaan ovatko nyt maksaneet ja vieläpä maksaneet oikein -mulle on nimittäin "unohdettu" joskus palauttaa osa rahoista, kun olen joutunut reklamoimaan). Heidän toimintansa tökkii kyllä, onko syynä sitten se, että on kovin vähän henkilökuntaa firman laajuuteen nähden. Kun heidän sivuillaanhan on ketä siel on töissä.

Kivoja vaatteita, mutta kun palvelu ei pelaa nii jää p...kan maku suuhun. Ja toisaalta vaatteet ovat laadultaankin vaihtelevaa sorttia, mutta aina voi tietty rekalmoida ja ehdottomasti kannattaa tuon hintaluokan vaatteissa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
hei kaikki! Me&I- vaatteiden myyntiin on tulossa ihan muutaman viikon sisään systeemi, jolloin tuotteet voi maksaa etukäteen ennen tuotteiden saamista. :)

Tämän mäkin kuulin myyjältäni. Saa kuulemma maksaa luottokortilla. Mulla vaan ei ole luottokorttia enkä sellaista saakaan, koska on luottotiedoissa merkintä...

Yhteistyössä